poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Recenzja 61/2023 "Dochowaj mojej tajemnicy" Małgorzata Grylewicz

 

Recenzja 61/2023
Tytuł: "Dochowaj mojej tajemnicy" 
Autor: Małgorzata Grylewicz
Wydawnictwo Dlaczemu

Życie Anastazji ulega diametralnej zmianie a w poczuciu młodej dziewczyny, której została do ukończenia klasa maturalna, rozpada się ono w drobny mak. Przeprowadzka do małej miejscowości, jest spełnieniem marzeń dla matki dziewczyny a końcem świata dla Any. Rozłąka z przyjaciółmi, ukochanym chłopakiem, zmiana otoczenia, szkoły nie zapowiadają ciekawej przyszłości. Na miejscu okazuje się jednak, że nie wszystko będzie takie złe. Jednak nieprzemyślane decyzje, działanie pod wpływem impulsu może przynieść więcej szkody niż pożytku. Relacja z nieodpowiednim mężczyzną, nawarstwiające się wokół tajemnice mogą okazać się tragiczne w skutkach.

Książkę jest niedługa, ma nieco ponad 200 stron. Czytało mi się ją bardzo szybko i muszę przyznać, że mnie wciągnęła. Byłam ciekawa losów bohaterki, kim okaże się mężczyzna z parku oraz tego jak potoczy się jej relacja z chłopakiem po przeprowadzce. Kreacja postaci jest ciekawa. Nastka to młoda kobieta wchodząca w dorosłość, wychowywana bez ojca, inteligentna. Jednak to nadal niespełna osiemnastoletnia dziewczyna, która podejmuje głupie decyzje a później musi mierzyć się z ich konsekwencjami. Jej relacja z chłopakiem wydaje się idealna i na całe życie, jednak czy młodzi ludzie są gotowi na rozłąkę? Gdy w jej życie wkracza Artur, przystojny, pewny siebie mężczyzna, dziewczyna wikła się w niedozwoloną relację. Zaczyna widzieć rysy w RELACJI Z Damianem. Choć nie znajdziemy tu gorących scen zbliżeń między bohaterami to jednak ich relacja dodaje całości posmaku zakazanego owocu. Po okładce spodziewałam się w tej książce romansu z szczyptą thrillera. Po lekturze bardziej pasuje tu jednak historia obyczajowa . Tytułowych tajemnic jest tu mnóstwo. Niestety, jak w przypadku Any mogą doprowadzić do cierpienia, bólu, ale i tragedii. Czy da się z nich wyjść bez szwanku?

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Kinga Konarska

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Autor: Kinga Konarska Wydawnictwo: Muza, Rozdział miłość Opi...