piątek, 18 listopada 2022

Opinia: 34/2022 „Mała” Gosia Lisińska



Opinia: 34/2022

Tytuł: „Mała”

Autor: Gosia Lisińska

Wydawnictwo Melissa Darwood 

 

Gośka to pewna siebie mężatka, matka studiującej już Kamy. Jej małżeństwo lata świetności ma za sobą, jednak aktywna zawodowo, spełnia się w roli żony i matki. W dniu swoich czterdziestych rodzin, pech sprawia, że zmuszona jest do wcześniejszego powrotu do domu. Tam zastaje swojego małżonka w jednoznacznej sytuacji. Kobieta wie, że nie ma już odwrotu i nic nie uratuje jej małżeństwa. Sprawa rozwodowa jest tylko dopięciem formalności co nie pomaga jej w świadomości, że lata młodości ma za sobą. Na jej drodze staje młodszy od niej mężczyzna, przyjaciel jej brata Adama, który nie kryje zainteresowania kobietą. Czy Gosia, otworzy się na tę nową znajomość i spróbuje ponownie rozkwitnąć?

Ta książka to rewelacyjne połączenie komedii, romansu i erotyku. Pióro autorki sprawia, że nie miałam ochoty odłożyć tej książki nawet na minutę, a ciekawość dalszych wydarzeń zżerała mnie od środka. Postacie są świetnie wykreowane, intrygują i przyciągają czytelnika. Co najważniejsze to dojrzałe i dorosłe osoby, co jest miłą odmianą. Zwłaszcza podobała mi się postać czterdziestoletniej Gośki. To jak kobieta przeżywała rozpad rodziny, a nie samego małżeństwa, świetnie współgrało z jej fascynacją nowo poznanym Michałem.  Relacje rodzinne pokazane z różnych perspektyw wzbudzają ogrom skrajnych emocji.

Dialogi pełne humoru, a zwłaszcza monologi głównej bohaterki sprawiały, że niejednokrotnie parskałam śmiechem w trakcie lektury a sceny pełne namiętności wpływały na wyobraźnię :D Tę książkę się nie czyta a pochłania. Książka nagrana jest również w wersji audiobook, z której częściowo skorzystałam i słuchało się jej z czystą przyjemnością.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka