piątek, 19 listopada 2021

Recenzja 53/2021 „Parker Rain” Anna Wolf

Recenzja 53/2021

Tytuł: „Parker Rain”

Autor: Anna Wolf

Seria: Niepokonani

Wydawnictwo: Akurat, Muza, Grzeszne książki

„Parker Rain” dość długo czekał w mojej biblioteczce na swoją kolej.  Już nie mogłam odwlekać lektury i wraz z Instagramowym wyzwaniem z Maratonem Grzesznych Książek, książka poszła w ruch.

Corina, prawniczka z Nowego Jorku, zostaje porzucona przed ołtarzem. Niedoszły mąż nie ułatwia jej życia, więc postanawia nabrać dystansu. Ląduje w niewielkiej miejscowości i przypadek sprawia, że zamieszkuje w sąsiedztwie Parkera – byłego więźnia, niesłusznie skazanego za morderstwo. Mężczyzna mroczny i równie przystojny, choć zamknięty w sobie robi na dziewczynie piorunujące wrażenie, które zostaje odwzajemnione. Co może wyjść ze znajomości i sąsiedztwa tak różnych osób?

Autorka stworzyła ciekawych bohaterów z totalnie różnych środowisk i przypadek sprawia, że spotykają się na swojej drodze. Oboje po przejściach, choć różnych, to i tak mają one swoje skutki na ich spojrzenie na świat.  Pożądanie między nimi wybucha nagle, niespodziewanie. Ona odważna, pyskata, nie dająca sobie dmuchać w kaszę. On pewny siebie, ale mimo wszystko odludek z mroczną przeszłością. Czy dwie tak różne postacie będą w stanie stworzyć coś trwałego? Fantastycznie pokazała, że nie zawsze rodzina zadba o nas a często to obce osoby, przyjaciele okazują się nam bliżsi, okażą wsparcie, kiedy go potrzebujemy.

Książka, jak poprzednie tej autorki, które dane mi było przeczytać, ma to coś. Napisana jest w lekki sposób, co miałam już okazję poznać w przypadku poprzednich książek, dzięki czemu czyta się ją szybko i przyjemnie. Wprowadzony wątek mafijny, podziemie bokserskie powodują, że akcja nie zwalnia, ale też nie leci na łeb na szyję. 😊 To niedługa, ale bardzo przyjemna książka, która umili wieczór a ja już czekam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka