sobota, 13 listopada 2021

Recenzja 48/2021 „Diabelski układ” P. K. Farion

 Recenzja 48/2021 

Tytuł: „Diabelski układ 

Autor: P. K. Farion 

Seria: Diabelski układ 

Wydawnictwo: Akurat, Muza, Grzeszne książki 


To kolejna pozycja z mojego stosu hańby, której lekturę odwlekałam dość długo, ale i na nią nadszedł czas wraz z Instagramowym Maratonem Grzesznych Książek.  

Sara jest pracownicą banku, a dokładnie asystentką dyrektora oddziału. Podczas pracy ma okazję poznać Błażeja, ochroniarza swojego szefa. Bohaterowie zbliżają się do siebie, zaprzyjaźniają. Rodzi się między nimi więź i nietypowe uczucie. Jednak okazuje się, że Błażej dodatkowo zajmuje się gangsterką i znika z jej życia na kilka lat. Jego powrót sprowadza na dziewczynę ogromne problemy. Zostaje porwana i wplątana w niebezpieczna grę, w której stawką jest życie jej i jej bliskich. Czy uczucia między nią a Błażejem wygasły? Czy uda się jej wyjść cało z tego ,,Diabelskiego układu’’ 


Podoba mi się pomysł na fabułę. To jak główna bohaterka wprowadzona w świat, którego nie zna, dla dobra mamy staje się pionkiem w grze. Stara się sprostać misji jaka została jej powierzona. Postawa Błażeja jest dla mnie do przyjęcia sam jest tylko pionkiem, wykonuje rozkazy, które są ważniejsze od prywatnych relacji. Choć stara się chronić Sarę, nie może przeciwstawić się swojemu szefowi. Musi wykonać zadanie. Niestety nie do końca podoba mi się kreacja samej Sary - facet naraził ją, wplątał w ryzykowną relację a ona cytując autorkę ,,rozkłada przed nim nogi” i uważa, że się zakochała. Brakowało mi osobiście trochę pazura w tej postaci.  


Autorka ze smakiem opisuje sceny łóżkowe, których choć w książce nie jest dużo, to w całej lekturze można poczuć pożądanie i namiętność. Wartka akcja, oszustwa, gra pod przykrywką a w tym wszystkim niewinna kobieta wplątana w nieludzkie interesy.  Mimo, że nie do końca przekonała mnie relacja głównych bohaterów - facetowi zależy na dziewczynie a wplątuje ja w związek z innym, to niemniej jestem ciekawa kolejnego tomu. Może bohaterka nabierze trochę charakteru. Przekonamy się. Jestem ciekawa waszych wrażeń 😉 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...