piątek, 15 października 2021

Recenzja: 27/2021 „Eter” Aniela Wilk

Recenzja: 27/2021

Tytuł: „Eter”

Autor: Aniela Wilk

Wydawnictwo: Muza

 

Jeśli szukacie zwyczajnego romansu – źle trafiliście. Ta książka jest pełna mrocznych tajemnic, pożądania i namiętności, ale też zagubienia i strachu. To nie jest tak lekka lektura, jakby się mogło wydawać. Połączenie thrillera z erotykiem, wskazuje na emocje z jakimi będziemy się zmagać. Nie wiedziałam czego się po niej spodziewać. Zachęcona przyjemną dla oka okładką, mnóstwem pozytywnych recenzji zabrałam się za czytanie.

 

Julia wprowadza się do odziedziczonego po ciotce domku w jednej z karkonoskich miejscowości. Pragnąca odmiany na życiowym rozdrożu, pragnie zaszyć się w głuszy, skupiając się na remoncie chatki. Za sąsiada ma mrocznego, pociągającego i pełnego tajemnic Darka. Od pierwszej chwili mężczyzna próbuje zniechęcić do siebie dziewczynę, niestety splot wydarzeń sprawia, że zaczynają się do siebie zbliżać a niewyobrażalna chemia przyciąga ich do siebie jeszcze bardziej. W miasteczku dochodzi do serii nietypowych, mrocznych odkryć z przeszłości. Kim jest Darek? Co skrywa w sobie i swoim domu? Czy Julia i mieszkańcy miasta mogą czuć się bezpiecznie? I co najważniejsze co ma z tym wszystkim wspólnego tytułowy Eter?

 

Autorce udało się idealnie wykreować atmosferę całej powieści. Jest mrocznie, tajemniczo i pociągająco zarazem, a momenty zbliżeń między bohaterami dodają książce pikanterii. Wszystko zostało w moim odczuciu idealnie wyważone. Bohaterowie zostali fantastycznie wykreowani. Julia, która szuka oddechu i Darek, pragnący odciąć się od wszystkiego i wszystkich. Jakie tajemnice skrywa główny bohater? Z każdą czytaną stroną chciałam je wszystkie odkryć.  „Eter” trzyma w napięciu do ostatniej strony. Nie mogłam się od niej oderwać i pochłonęłam ją w jeden wieczór. Byłam ciekawa kolejnych wydarzeń i zaskakiwana zwrotami akcji. Nie chcę zbyt wiele zdradzać, ponieważ tajemnice odkrywa się najlepiej samemu. Jeśli lubicie takie klimatyczne opowieści sięgnijcie koniecznie po tę pozycję – nie zawiedziecie się. Ja jestem pod wrażeniem. To pierwsza przeczytana przeze mnie książka tej autorki – na pewno nie ostatnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka