czwartek, 14 października 2021

Recenzja: 26/2021 „Córka mafii. Elena" Aleksandra Możejko

 


Recenzja: 26/2021

Tytuł: „Córka mafii. Elena"

Autor: Aleksandra Możejko

Seria: „Dzieci Mafii”

Wydawnictwo: NieZwykłe

 

Elena jest córką nowojorskiego capo. Cierpi na nietypowa przypadłość - nie odczuwa bólu fizycznego. Latami wykorzystywana przez swojego kuzyna psychopatę, Dantego, kata samego bosa. Okrutnie traktowana przez mężczyznę, ale i własną rodzinę, jest nauczona trzymać się z daleka od wszystkiego i wszystkich, aby niepotrzebnie nie ściągać na siebie gniew. Na przyjęciu zaręczynowym jej siostry Olivii, nieznajomy ratuje ją z opresji. Okazuje się nim Gabriel, który jako chłopiec uratował ja przed tym samym oprawcą, teraz okazuje się być przyszłym mężem siostry. Między kobietą i mężczyzną wytwarza się niesamowite przyciąganie. Czy dziewczyn może pożądać przyszłego szwagra? Czy Elenie uda się uciec przed Dantem? Czy Gabriel zrezygnuje z Oliwii równie pięknej co Elena i narazi sojusz między rodzinami? 

 

Jestem miło zaskoczona lekturą. Autorka rewelacyjnie opisuje relacje między bohaterami. Czytelnik odczuwa aż ich dreszcz emocji i dzieli go wraz z bohaterami. Nie raz łezka zakręciła mi się w oku, gdy czytałam fragmentów o relacjach rodzinnych Eleny. Jednocześnie momentami uśmiech pojawiał się na mojej twarzy, gdy do akcji wkraczał cięty język Tomasso.  Ból, cierpienie, strach, autorka funduje nam pełen wachlarz emocji. Bohaterowie są bardzo ciekawie wykreowani. Elena odżywa przy Gabrielu, z dziewczyny staje się kobietą a i sam bohater zmienia się przy niej w pełnego uczuć kochanka. Wartka akcja, porwanie, prześladowanie oraz gorące sceny między głównymi postaciami to coś co przyprawia o zawrót głowy. Książkę czyta się szybko, lecimy strona po stronie, jeden wieczór i po lekturze - czytelnik aż czuje niedosyt. Polecam idealna lektura na obecną aurę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka