czwartek, 30 września 2021

Recenzja 20/2021 „Mroczna pokusa" D.B.Foryś

 Recenzja: 20/2021

Tytuł: „Mroczna Pokusa”

Autor: D.B. Foryś

Wydawnictwo: Dorota Foryś Dom Wydawniczy D. B. Foryś

 

Wielokrotnie, w przeglądanych recenzjach pojawiały mi się książki D.B. Foryś. Dotąd nie miałam okazji przeczytać ani jednej. Gdy pojawiła się „Mroczna Pokusa”, z taką erotyczną a za razem tajemniczą okładką, stwierdziłam, że czas się przekonać z czym przychodzi do nas autorka i co otrzymałam? Naprawdę miło spędzony czas.

Kornelia staje się przypadkowym świadkiem morderstwa. Zmuszona uciekać przed ścigającymi ja bandziorami, trafia do głuchej dziczy, do drewnianej chaty, w której mieszka on. Alan, sam uciekający przed przeszłością. Oferuję dziewczynie schronienie. Czy drogi Tych dwojga skrzyżował los czy przypadek, nie wiem, ale ich spotkanie było dla obojga dopiero początkiem.

Z zapartym tchem czytałam cała powieść. Byłam ciekawa relacji bohaterów. Oboje silni i twardo stąpający po ziemi. Ona otwarta, młoda studentka, ale wiedząca czego chce od życia. A teraz chciała przeżyć. On, zamknięty w sobie, dorosły mężczyzna skrywający swoje tajemnice. Oboje się ukrywają przed swoją przeszłością. Czy odnajdą szczęście? Czy może to przeszłość odnajdzie ich?

Nie było rażenia piorunem, tylko stopniowo narastająca więź. Autorka w cudowny sposób ukazała jak między Nelą a Alanem rodzi się wzajemne zaufanie, bliskość a z czasem uczcie. Dzięki tym zabiegom książka była dla mnie bardziej realna. Megaprzyjemnie czytało się opisy przyrody, czytelnik czuje się jakby był w tym samym miejscu co bohaterowie. Stopniowo narastające pożądanie oraz rozwijająca się w książce akcja kilkukrotnie podniosło u mnie poziom adrenaliny. Kłusownicy, nielegalni imigranci, gangsterzy, niby tego dużo, ale autorce udało się wpleść te wątki w fabułę tak, aby powstała idealna kompozycja.

To moja pierwsza, ale na pewno nie ostatnia przeczytana książka autorstwa D.B. Foryś. Tych co nie czytali również zachęcam do lektury, bo na prawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...