czwartek, 9 września 2021

Recenzja 10/2021 „Smak pokusy” Riva Scott


 

Recenzja 10/2021

Tytuł: „Smak pokusy”

Autor: Riva Scott

Seria: „Smaki życia”

Wydawnictwo: Waspos

 

Na tę książkę trafiłam jakiś czas temu w nowościach Legimi. Jeszcze nie spotkałam się z twórczością autorki, mimo, że książka została wydana w 2019 r. Zaciekawił mnie jej opis i zastanawiałam się jaki efekt uzyskała autorka, zwłaszcza, że pod pseudonimem Riva Scott, kryje się Polka. Co skrywa tytułowy „Smak pokusy”?

Maria Reyes, poświęciła swoją przyszłość, aby wychować dwoje swojego rodzeństwa. Teraz gdy oboje wkroczyli w dorosłość, Ria ma szansę na spełnienie swoich marzeń, otwarcie własnej restauracji i znalezienie miłości swojego życia.  Czy przeszłość i strach przed ranami pozwoli jej zawalczyć o swoje szczęście? Carter Green, bogaty biznesmen i playboy ostrzy sobie pazury na nową ofiarę – Rię. Dziewczyna jednak nie chce mu ulec i być kolejnym nacięciem na łóżku największego nowojorskiego bawidamka. Jednak dla Cartera to nie tylko kolejna zdobycz. kobieta wzbudza w nim uczucia o jakie siebie nie podejrzewał. Czy mężczyzna będzie na tyle wytrwały, aby zdobyć jej serce?

Świetna fabuła i pomysł na historię, którą czyta się w mgnieniu oka. To pełna emocji opowieść o dwóch skrzywdzonych osobach, które próbują dotrzeć do siebie i odnaleźć prawdziwą miłość i szczęście. To co się dzieje między bohaterami to nie tylko zwykłe zauroczenie, ponieważ to co czują do siebie, od pierwszego wejrzenia, osiąga najwyższy możliwy wymiar. Pożądanie wylewa się ze stron i jest tak silne, że czytelnik niemal odczuwa je na własnej skórze. Dodatkowy wątek sensacyjny tylko podsyca temperaturę i ciekawi do samego końca. Autorka fantastycznie rozgrywa znajomość bohaterów, nie szczędząc humoru i scen, od których rumieniec wykwita na policzkach. Trzymałam kciuki za Cartera do ostatniej strony. Jeśli jesteście ciekawi, jak potoczyła się ich historia, koniecznie sięgnijcie po „Smak pokusy”. Ja jestem zachwycona i już czytam kolejną część.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...