wtorek, 7 września 2021

Recenzja 09/2021, "Inwestor" Monika Pawelec

 Recenzja 09/2021

Tytuł: “Inwestor”

Autor:
Monika Pawelec

Seria: „Do jego dyspozycji”

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe

 

Długo zbierałam się do przeczytania tej książki. W końcu gdy zbliżała się premiera „Asystentki”, nie mogłam odwlekać lektury w nieskończoność. Mój ulubiony motyw czyli romans biurowy w połączeniu z debiutem literackim autorki, byłam ciekawa co z tego wyszło. Do tego okładka, która aż przyciąga wzrok. Wydawnictwo Niezwykłe wie jak zainteresować czytelnika 😉

Alice jest asystentką prezesa podupadającego domu mody. Gdy poznaje nowego inwestora jej świat trzęsie się w posadach. Przystojny Oscar również jest pod wrażeniem młodej, pyskatej i do tego pięknej asystentki. Pod pretekstem poznania bliżej firmy, zmusza Alice by ta przez tydzień została oddelegowana do podróży po aktywach firmy, a tym samym spędzenia z nim czasu sam na sam. Czy bogaty playboy i śliczna asystentka mają szansę na miłość? Czy oddanie się „Do jego dyspozycji” przyniesie Alice zgubę czy szczęście a co najważniejsze czy uda się przekonać Oscara do inwestycji i uratować Benso House nie tracąc przy tym własnego serca?

Jeśli szukasz erotyku w biurowej otoczce połączonej z drogimi markami, pokazami mody to lektura dla Ciebie. Autorka w przyjemny sposób oddaje namiętność między bohaterami. Książka aż kipi scenami erotycznymi, do tego ciągłe tajemnice, pożądanie, wzajemne przyciąganie i odpychanie się bohaterów - tego mamy pod dostatkiem.  Relacja między Alice i Oscarem, która nie wiadomo do czego może zaprowadzić, nasuwa więcej pytań niż odpowiedzi. Dodatkowo niezdecydowanie bohaterów, ich zmienne nastawienie do siebie aż mieszają w głowie czytelnikowi.

Przyjemna lektura, na długie wieczory książka ciekawi i zmusza do zastanowienia nad pobudkami bohaterów. Bardzo podoba mi się wprowadzenie w świat mody – tego wątku dawno nie spotkałam w książkach więc jest to miła odmiana. Do czego doprowadzi wzajemne przyciąganie głównych bohaterów i jak zakończy się ich relacja? Jestem ciekawa kolejnego tomu, zwłaszcza po dość zaskakującym zakończeniu - zabieram się za lekturę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Recenzja Patronacka

Recenzja Patronacka  Tytuł: "Maja" Autor: Katarzyna Kasmat-Łyskaniuk  Seria Słabosilna  Wydawnictwo Black Rose ⭐Premie...