poniedziałek, 15 stycznia 2024

Zapowiedź Recenzencka "Odkupienie diabła" Natasha Knight

 

Zapowiedź Recenzencka 

Tytuł: "Odkupienie diabła"

Autor: Natasha Knight

Dylogia Pionek diabła

Wydawnictwo Papierówka


Opis od wydawcy: 

Isabelle

Gdy zaczynałam ufać mężowi, on mnie zdradził. Gdy myślałam, że się w nim zakochuję, pokazał mi, jaka bestia w nim drzemie. Rozumiem pragnienie zemsty, lecz nie zamierzam grać w jego grę. Nie zamierzam być pionkiem w rękach wytrawnego gracza. Nie ulegnę, choć dłonie męża sprawiają, że moje serce bije szybciej, a ciało łaknie diabelskiego dotyku. Pokochałam córeczkę Jericha, ale nie mogę sobie pozwolić, by pokochać jego.

Jericho

Dostałem dokładnie to, czego chciałem – możliwość zemsty. Już niedługo majątek Bishopów będzie mój. Jednak koszt, jaki poniosłem, znacznie przewyższył założenia. Isabelle mnie nienawidzi. I słusznie. Wie, kim jestem. Teraz ona także to wie. Jestem diabłem. A diabeł nigdy nie planował zakochać się w swojej żonie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...