sobota, 2 grudnia 2023

Recenzja „Miłość wyrzutków” Meghan March

 


 

Recenzja 

Tytuł: „Miłość wyrzutków”

Autor: Meghan March

Trylogia Nieposkromionych #3

Zakończenie poprzedniego tomu, mnie osobiście wryło nieco w ziemię. Choć miałam przypuszczenia co do tego jak mogą potoczyć się losy Temperance, nie mogłam odmówić sobie lektury kolejnego „Miłości wyrzutków”

Temperance jest pogrążona w żałobie. Człowiek, który obudził ją do życia, któremu ufała, zdradził ją w najgorszy możliwy sposób. Odebrał jej brata skazując na ból i cierpienie. Tylko jedna osoba był wstanie wylać jej wiadro zimnej wody na głowę, by dziewczyna w końcu wybudziła się z letargu w jakim tkwiła. Pragnie powrotu do normalności a to ma zapewnić jej oddanie się swojej pasji, rzeźbiarstwu. Czemuś o czym przypomniał jej Kane a co okazuje się może przynieść jej świetny zarobek. Choć jej ukochany i brat są martwi, ona żyje i musi iść do przodu. Jednak czy wszystko jest faktycznie takie na jakie wygląda? Czy niebezpieczeństwo już minęło?

Ta pozycja wywołuje w czytelniku sporo emocji. Głównie za sprawą Temp, która przeżywa niemal podwójną żałobę. Po stracie mężczyzny którego pokochała i śmierci brata, który był jej jedyną rodziną. Choć Kane nigdy nie miał zamiaru zostawić swojej wybranki, to jednak został zmuszony do realizacji swojego planu, aby zapewnić dziewczynie całkowite bezpieczeństwo. Jego poświęcenie miały jej to dać. Czy wróg faktycznie odpuścił? Pasja i namiętność nadal towarzyszą nam na stronach, nie zabrakło również gorętszych scen, jednak tym razem niebezpieczeństwo, i wyskoki adrenaliny spychają je nieco na dalszy plan.

Czy w mrocznych nowoorleańskich uliczkach będzie możliwy powrót do normalności? Czy Temperance odnajdzie się w życiu bez bliskich?

To kolejna seria autorki, którą przeczytałam i z pewnością na niej nie poprzestanę. Sam romans może był nieco przewidywalny, ale właśnie dlatego tak mi się podobają jej historie. Dawka adrenaliny i napięcia jaką serwuje praktycznie każda jej książka są warte nawet… grzechu. A nic tak nie kusi tak jak zakazany owoc, a tu z pewnością znajdziemy coś niegrzecznego. Jeśli tak jak ja lubicie takie klimaty - gorąco Wam polecam całą trylogię. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka