wtorek, 26 września 2023

Recenzja „Besties. Na zawsze” Magdalena Winnicka

 


Recenzja 

Tytuł: „Besties. Na zawsze”

Autor: Magdalena Winnicka

Współpraca: Wydawnictwo Natios

Premiera: 20 września

Connor i Kasia to dwójka, którą łączy naprawdę niesamowita więź. Czternastoletnia różnica wieku, sprawia, że mężczyzna traktuje Katie niemal jak siostrę, o którą troszczył się już od najmłodszych lat. Jednak z upływającym czasem, a przede wszystkim wraz z spowodowanymi dojrzewaniem zmianami w Katie, ich relacja zaczyna się zmieniać. Najbardziej tej zmiany pragnie Kasia, która kocha Connora już od nastoletnich lat. Z mijajacymi latami jej uczucia nie gasną a wręcz przybierają na sile.  Mężczyzna, robi wszystko, aby dziewczyna nie patrzyła na niego jak na obiekt westchnień, lecz czy można walczyć z pierwszą miłością?

Ależ ja pokochałam tych bohaterów! Fabuła została tak rewelacyjnie poprowadzona, że śledząc ich losy, po prostu się w niej zatraciłam. Connor to bez wątpienia mój książkowy ideał mężczyzny. To inteligentny, dojrzały biznesmen, który rozumie realia jakie go otaczają. Ma świadomość swojego wieku, tego czego oczekuje od przyszłości a zarazem posiada w sobie tyle ciepła i empatii. Zrobi wszystko dla swoich najbliższych, dosłownie podaruje im gwiazdkę z nieba. Pragnąc utrzymać więź ze swoją tytułową Bestie, stara się sprowadzać ich relację jedynie do przyjacielskiej. Zwłaszcza, że każdy niewłaściwy krok może doprowadzić nie tylko do złamanego serca, ale utraty najbliższych jego sercu osób. Dylemat moralny przed jakim stanął wydawał mi się być nie do przeskoczenia. Jednak mężczyzna nie może w żaden sposób zaprzeczyć, że jego uczucia względem dziewczyny, ulegają stopniowo zmianie. To co było tylko platonicznym uczuciem, zaczyna nabierać kształtów, z których on nawet sobie nie zdaje sprawy. Stara się tłamsić je już w zarodku. To jak traktuje Katie, jakim jest dla niej wsparciem, nie raz wywoływało łzy wzruszenia w moich oczach. 

Kasia to młoda, z pozoru nieco głupiutka dziewczyna. Jednak zagłębiając się w tę historię, poznajemy kilka jej sekretów z przeszłości. W jej nastoletnim wieku małe dramaty osiągają skalę niemal końca świata. Idealnie mi to pasowało do jej kreacji. Nic nie jest w stanie zmienić jej uczuć do mężczyzny, który zawsze, mimo odległości był przy niej i potrafi wywołać uśmiech na jej twarzy. Autorka w cudowny sposób uchwyciła różnice między bohaterami dzięki czemu bez trudu wczułam się w klimat tego zakazanego uczucia. Najbardziej urzekł mnie główny bohater, który od momentu, gdy Katie zaczyna stawać się kobietą, nawet nie zdaje sobie sprawy z uczuć jakie do niej żywi. Czy Kasia zdobędzie tę część serca Connora, której tak bardzo pragnie? Czy może na jej drodze pojawi się mężczyzna, który zastąpi w jej sercu pierwszą miłość? 

To cudowna historia, którą pochłonęłam w mgnieniu oka. Nie mogłam się od niej oderwać. Śledziłam losy bohaterów z zapartym tchem. To jak oboje się zmieniają, jak dojrzewają ich uczucia, choć w każdym na inny sposób, pozwoliło mi przeżyć ogrom emocji. Było to niezwykłe doświadczenie a książka z pewnością znajduje się już na liście moich ulubionych. Będę do niej wracać niejednokrotnie a tymczasem już czekam na kolejny tom. Gorąco zachęcam Was do sięgnięcia po tę historię.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka