niedziela, 20 sierpnia 2023

Recenzja "Żelazo" P.K. Farion Mateusz Gostyński

 

Recenzja 120/2023

Tytuł: "Żelazo" 

Seria: Paradoks cnót

Autorzy: P.K. Farion Mateusz Gostyński

Wydawnictwo Rewizja 

⭐Premiera 2 sierpnia ⭐

Mają Nowicka i Artur Konop. Dwoje ludzi z różnych światów, którymi kierują odmienne pobudki lecz łączy jedna istotna cecha - żelazne zasady, którym są wierni. Oboje nadal pracują nad rozwiązaniem sprawy tajemniczego ośrodka onkologicznego, który zamiast leczyć, swoimi terapiami kieruje pacjentów tylko w jedną stronę - prosto do grobu. Działania jakie oboje podejmują znajdują się na granicy prawa, ale oboje mają cel by znaleźć winnych. Prowadzone śledztwo, które ma ujawnić ten proceder, wprowadza ich na drogę pełną niebezpieczeństw i kolejnych tajemnic.

Świetny wątek kryminalny, intryga, której korzenie sięgają bardzo głęboko wciąga od pierwszej strony. Śledztwo prowadzone przez bohaterów mnie dosłownie pochłonęło. Pełne niebezpieczeństw, zwłaszcza, że osobom, którzy doprowadzili do śmierci Izabeli Konop, bardzo zależy na utrzymaniu wszystkiego w tajemnicy. Mowa tu o ludziach, którzy nie zawahają się przed niczym. Komu mogą zaufać ? Kto jest ich sprzymierzeńcem a kto wrogiem?

Z zapartym tchem śledziłam losy Mai i Artura, których ogromnie polubiłam już w trakcie lektury poprzednich tomów. To dwa silne charaktery, które umieją walczyć o swoje a oprócz wspólnej sprawy łączy ich olbrzymie pożądanie i namiętność, które przeradza się w silniejsze uczucia, które skrzętnie ukrywają przed sobą. Uwielbiałam sceny zbliżeń między nimi jak i te opisujące ich zagmatwaną relację. Policjantka i gangster, znajdują się po przeciwnej stronie barykady, czy mogą obdarzyć się w ogóle zaufaniem? Czy w ich przypadku współpraca jest możliwa? Wysoki poziom adrenaliny utrzymuje się przez całą lekturę. Czy w grze, w której stawką jest ludzkie życie, prawdziwe uczucia mogą mieć znaczenie? Czy może liczy się jedynie cel?

Książkę czyta się wyśmienicie. Już nie mogę się doczekać kolejnej części, ponieważ zakończenie wprowadziło mnie w konsternację, a uczucie napięcia utrzymywało się we mnie przez dłuższy czas, nawet po zakończeniu książki. Drodzy Autorzy, błagam nie karzcie czekać zbyt długo! Ja już chcę wiedzieć co nastąpi dalej. Nie godzi się zostawiać czytelnika w takiej niepewności. Gorąco polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka