wtorek, 29 sierpnia 2023

Recenzja „Forbidden desire" Agnieszka Brückner

 


Recenzja Booktour u @carobooks

Tytuł: „Forbidden desire" 

Autor: Agnieszka Brückner

„Forbidden desire" autorstwa Agnieszki Brückner  już od dłuższego czasu znajdowalo się na liście książek, które koniecznie chciałam przeczytać. Dzięki @Carobooks i jej Booktour miałam w końcu taką możliwość.

Artur Williams to szanowany biznesmen, właściciel renomowanego domu mody. Choć jego metody pracy nie są nieskazitelne to jego firma zajmuje czołową pozycję na rynku. W jednej chwili zostaje wmanewrowany w niechciane małżeństwo, z Ellie, siostrą jednego ze swoich współpracowników. Życie obojga zostaje wywrócone do góry nogami. Żadne z nich nie miało ochoty na związek z tym drugim. Jednak niechęć obojga mija z każdym kolejnym dniem a w jej miejscu pojawia rosnące pożądanie. Artur dostał tylko dwie zasady do przestrzegania - zapewnić Ellie bezpieczeństwo i pod żadnym pozorem nie tknąć swojej nowej żony. Czy uda mu się ich przestrzegać, zwłaszcza gdy niebezpieczeństwo nie mija a  przyciąganie do sporo młodszej kobiety rośnie każdego dnia? A sama Ellie zdaje się go kusić coraz bardziej?

Znam już pióro autorki, bardzo polubiłam jej styl i poprzednie książki. Tę pozycję czyta się w mgnieniu oka a autorka stworzyła świetny erotyk, przy którym czas minął mi wyśmienicie. Lektura tej pozycji zapewniła mi ogrom rozrywki i przyjemności, która czerpałam z romansu z motywem enemies to lovers, nutki mafii, która przewija się w tle i przede wszystkim z gorących scen, które rozpalają do czerwoności. Główni Bohaterowie zostali tak wykreowani, aby czytelnik miał poczucie, że są istotami z krwi i kości. Różnica wieku między nimi oraz niezwykle silne charaktery dodawały humoru i  pikanterii za sprawą ich ostrych wymian słów, zawziętości w podjętych decyzjach, w których żadne z nich nie odstawało z uporem. Byłam ciekawa jak potoczy się ich relacja. Jako miłośniczka romansów i erotyków zostałam w pełni usatysfakcjonowana tym jak autorka poprowadziła fabułę, aby nie zabrakło w niej zwrotów akcji, codzienności bohaterów, która pozwalała mi się z nimi zżyć, ani scen, które podkręcają temperaturę.

To idealna pozycja dla czytelników, którzy lubią ten gatunek. Z pewnością zasili na stałe moją biblioteczkę bym mogła jeszcze do niej wrócić. 


 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka