piątek, 21 lipca 2023

recenzja


Recenzja 

Tytuł: "Kołami w chmurach"

Autor: Monika Liga

#niegrzecznenowele

Lato, czas wakacji i urlopów. Idealny moment na lekturę, zwłaszcza krótkich historii, których przeczytanie uprzyjemni nam moment opalania lub podróży. Do tego perfekcyjnie nadadzą się #niegrzecznenowele. Między innymi „Kołami w chmurach”

Marek jest typem samotnika. Nie przepada za towarzystwem ludzi, lubi za to swoją wymarzoną pracę. Jest kierowcą ciężarówki, a czas w pracy mija mu na podróżach po całej Europie. Pragnący ucieczki od miejskiego zgiełku Krakowa, w którym mieszka, wyrusza na biwak do lasu. Bliskość natury, cisza i spokój, które pozwalają mu kontemplować i nabrać oddechu, zostaje przerwana wizytą tajemniczej kobiety. Jej pojawienie się w namiocie wzbudza w mężczyźnie mieszankę niezwykłych emocji. Pragnienie bliskości obojga zostaje namiętnie zaspokojone. Następnego dnia wszystko wydaje się tylko snem, gdyby nie ślady na ciele mężczyzny, potwierdzające nocne wydarzenia. Kim była tajemnicza kobieta? Jak ją odnaleźć?

Monika Liga zaprasza nas na granice jawy i snu, gdzie niemożliwe staje się możliwym. Nietypowa znajomość bohaterów polegająca na zaspakajaniu wspólnych potrzeb, nie tylko cielesnych, ale i zapewnienia poczucia bliskości. Początkowo autorka zgrabnie wprowadza nas w życie Marka, abyśmy mogli go poznać jako młodego mężczyznę, ze swoimi przywarami, słabościami ii marzeniami. Bardzo zaintrygowała mnie postać Justyny, zastanawiałam się kim jest naprawdę. Śledziłam losy tej pary by domyślić się jaki będzie finał tej historii. Muszę przyznać, że nie wpadłam na takie zakończenie. Dotarcie do ostatniej strony mnie po części zdruzgotało, bo nie chciałam się z nimi rozstawać i byłam głodna wrażeń ich relacji. Nowelka ma niespełna 100 stron, więc wystarczy Wam dosłownie kilkadziesiąt minut na przeczytanie jej. Z pewnością pozwoli Wam na oderwanie się od rzeczywistości i dodatkowe rozgrzanie za sprawą gorących klimatów. 


Demo możecie przeczytać na stronie autorki www.monikaliga.pl a całość między innymi na Legimi. 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka "Skradziona tożsamość" Monika Magoska - Suchar

  Zapowiedź Recenzencka  Tytuł: "Skradziona tożsamość" Autor: Monika Magoska - Suchar Seria: Spadkobierca Wydawnictwo ...