wtorek, 11 kwietnia 2023

Recenzja "Przerwany pokaz" Małgorzata Rogala


Recenzja 

Tytuł: "Przerwany pokaz" 

Autor:  Małgorzata Rogala

Wydawnictwo Skarpa Warszawska

Premiera: 8.03.2023

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki, choć jej książki były mi już wcześniej znane za sprawą mojej mamy, która wiele z nich już czytała i nie raz słyszałam o nich wiele dobrego. Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Skarpa Warszawska miałam okazję poznać najnowszy kryminał Pani Małgorzaty, „Przerwany pokaz”.

W dniu pokazu mody, prezentującego najnowszą kolekcję, Paula, znajduje nieprzytomną babcię a zarazem autorka projektów i właścicielkę marki, Reginę Morawską. Kobieta umiera w szpitalu a wszelkie poszlaki wskazują, że nie była to śmierć z przyczyn naturalnych. Michalina Czaplińska oraz Zuzanna Maciejka prowadzą śledztwo aby wyjaśnić śmierć denatki. Czy przy okazji uda im się rozwiązać zagadkową sprawę sprzed lat, która również dotknęła rodzinę Morawskich?

Historia jest wielowątkowa. Poznajemy bliżej niemal całą rodzinę Morawskich a wraz z nimi wiele sekretów, które są skrzętnie skrywane. Choć mogłoby się wydawać, że sława i pieniądze, są wszystkim czego człowiek może potrzebować, to w tym przypadku, po raz kolejny możemy się przekonać, że to nie one dają szczęście. Wraz z ilością pieniędzy na koncie może rosnąć liczba skrywanych w szafie trupów. Świetna kreacja bohaterów, zwłaszcza różnice między członkami rodziny zostały rewelacyjnie pokazane. Doskonale przemyślana fabuła, która zaskakuje czytelnika,, oraz nagłe zwroty akcji sprawiły, że książkę przeczytałam w jedno popołudnie. Do ostatniej strony nie byłam pewna, kto stoi za morderstwem Reginy oraz trawiła mnie ciekawość, kto jest sprawcą zbrodni, która odbiła się tragedią nie tylko na Pauli, ale i jej bliskich. Autorka utrzymuje napięcie przez całą pozycję, stopniowo odsłaniając karty, wprowadzając czytelnika w świat intryg, władzy i pieniędzy. Z jednej strony obserwujemy ludzkie tragedie by za chwilę widzieć świat pełen wyrachowania, skalkulowany i nastawiony na pieniądze i zysk. To świetny kryminał, który z pewnością przypadnie Wam do gustu. Już dostępny również w wersji e-book i audiobook, między innymi na platformie Legimi. Polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Kinga Konarska

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Autor: Kinga Konarska Wydawnictwo: Muza, Rozdział miłość Opi...