poniedziałek, 17 października 2022

Opinia 31/2022 "Przysięga. Grzechy mafii" Magdalena Winnicka


Opinia 31/2022

Tytuł: "Przysięga. Grzechy mafii"
Autor: Magdalena Winnicka
Wydawnictwo Muza Grzeszne Książki 

„Przysięga. Grzechy mafii” to kolejna część serii poświęcona losom Alexandra i Felicji, po którą sięgnęłam bez wahania, jak tylko zakończyłam czytać „Porachunki”.

Felicja odzyskuje pamięć. Jednak czy na odzyskanie miłości jej życia, nie będzie aby za późno? Gdy wracają do niej wspomnienia a przede wszystkim uczucie jakim darzy Alexa, ten trafia do więzienia. Kobieta za wszelką cenę stara się uratować ukochanego i zwrócić mu wolność. Słowa, które między nimi padły w przeszłości mogą kłaść się cieniem na ich relacji a kolejne czyny wcale nie ułatwią powrotu. Gdy mężczyzna odzyskuje wolność, znika, nie zostawiając po sobie śladu. Licja jednak nie zamierza odpuścić i ma zamiar odnaleźć go. Czy dane im będzie zaznać szczęścia u swojego boku?

Autorka ma niezwykle przyjemny styl, o czym już się przekonałam, a tym razem jedynie utwierdziłam się w przekonaniu. Książkę pochłonęłam w mgnieniu oka. Akcja nie zwalnia, mamy tu sporo scen podnoszących poziom adrenaliny oraz tych które wywołają rumieniec na policzkach. Najwięcej emocji przynosi jednak relacja głównych bohaterów. Od nienawiści, przez szczęście, radość, strach, ból po miłość, której nie łatwo jest im się wyprzeć, mimo że oboje popełniają błędy. Niedopowiedzenia, domysły dokładają kolejnych problemów, jednak to, przez co oboje przeszli, zafundowali sobie wzajemnie może albo umocnić ich związek albo zakończyć go doszczętnie.

„Przysięga” to finałowy tom „Grzechów Mafii”. Zachęcam Was do sięgnięcia po tę serię – zapewni Wam sporo wrażeń i emocji, a ja już zabieram się za „Grzechy krwi”, kolejną serię autorki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka