piątek, 14 października 2022

Opinia 30/2022 "Porachunki. Grzechy mafii." Magdalena Winnicka

 


Opinia 30/2022

Tytuł: "Porachunki. Grzechy mafii."
Autor: Magdalena Winnicka
Wydawnictwo Muza Grzeszne Książki 

Alexander walczy o życie ukochanej Felicji. Wszelkimi dostępnymi sposobami stara się doprowadzić do jej wybudzenia ze śpiączki, angażując w to najlepszych specjalistów. Gdy kobieta odzyskuje przytomność, okazuje się, że cierpi na amnezję i nie pamięta nikogo ani niczego co wydarzyło się w ostatnich miesiącach, w tym ukochanego. Alex, aby być bliżej swojej wybranki i móc ją wspierać w powrocie do zdrowia udaje lekarza. Jednak, gdy kobieta dowiaduje się, czym tak naprawdę zajmuje się przystojny doktor, nie chce mieć z nim nic wspólnego a brak wspomnień ułatwia jej próbę odcięcia się od nieznanej sobie przeszłości. Gdy w jej życiu pojawia się przystojny Artur, wydaje jej się, że powrót do normalności i do życia sprzed wyjazdu do Londynu będzie teraz możliwy. Jednak czy Alex pozwoli odejść miłości swojego życia?

Ależ ja się tą częścią emocjonowałam! Autorka fantastycznie zaprezentowała zarówno postawę i zagubienie Felicji jak i walkę Alexa, któremu przez wszystkie strony kibicowałam w próbach odzyskania ukochanej i obudzeniu w niej wspomnień i uczuć. Ubytki w pamięci powracające wspomnienia, dziwne sny, a w tym wszystkim publikacja książki Leny W. „Kostandin. Grzechy mafii”, która wstrząsnęła światem a media oszalały na punkcie jej zawartości.

Choć rozumiałam główną bohaterkę, jej zagubienie, strach, miałam ochotę potrząsnąć nią i wykrzyczeć, aby w końcu sobie przypomniała uczucia, którymi darzyła Alexa. Serce mi się krajało, gdy towarzyszyłam mu w czasie, kiedy miłość jego życia choć była tak blisko a jednak tak daleko od niego. Adrenalinę podkręca dodatkowo akcja, która nie zwalnia a świat mafijnych rozgrywek wciąż towarzyszy głównym bohaterom.

Koniecznie przeczytajcie tę pozycję i przekonajcie się, czy prawdziwa miłość może zostać całkowicie zapomniana oraz kim są Kostandin i Alicja. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka