czwartek, 13 października 2022

Opinia 29/2022 "Konstandin. Grzech mafii" Magdalena Winnicka


Opinia 29/2022

Tytuł: "Kostandin. Grzech mafii"
Autor: Magdalena Winnicka
Wydawnictwo Muza Grzeszne Książki 


Wczoraj miała miejsce premiera „Gehenny” drugiego tomu serii „Grzechy krwi” autorstwa Magdaleny Winnickiej. W związku z nią postanowiłam nadrobić poprzednią serię autorki i podzielić się z Wami moją krótką opinią na jej temat.  Na pierwszy ogień poszedł „Kostandin. Grzechy mafii”

Alicja po traumatycznie zakończonym związku jako świeżo upieczona inżynier wyrusza na podbój Anglii, na wakacje, które planuje spędzić u swojej przyjaciółki. Już pierwszego dnia pobytu na jej drodze staje Kostandin, tajemniczy mężczyzna nie ustaje w próbach zdobycia Ali wciągając ją w wir namiętności, pasji, ale i mafijnych interesów. Czy świat, który zaoferował Alicji będzie dla niej bezpieczny?

Autorka zaserwowała nam podróże po świecie, ale i pozwoliła zanurzyć się w niezwykle silnym uczuciu jakim darzą się bohaterowie. Pożądanie i emocje wręcz wylewają się ze stron a gorące sceny, przepełnione ogniem przeplatają się z tymi podnoszącymi poziom adrenaliny, wraz z którym akcja nie zwalnia nawet na chwilę. Fabuła jest ciekawie poprowadzona. Dzieje się dużo, ale jest to rozłożone w czasie więc nie odczułam, przesytu wydarzeniami, które mają miejsce. Niezwykle ujęło mnie to jak Kostandin zdobywał główną bohaterkę, nie ustając w próbach przełamania jej oporów, zmieniał ją i otwierał stopniowo na życie i świat, w którym przyszło mu żyć. 

Książka niesamowicie mnie wciągnęła pozwalając zatracić się w losach bohaterów. Zakończenie wprawiło mnie w osłupienie. Dziękowałam niebiosom, że od razu mogę zabrać się do lektury kolejnego tomu, który już czekał na  półce na swoją kolej. Zachęcam do sięgnięcia po tę pozycję myślę, że spodoba Wam się równie mocno jak mnie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...