środa, 28 września 2022

Opinia 28/2022 "Niewinna współpraca" Ewelina Dobosz


Opinia 28/2022

Tytuł: "Niewinna współpraca"

Autor: Ewelina Dobosz

Seria Niegrzeczna kolekcja

Lubicie krótkie i lekkie historie, które przeczytacie w jedno popołudnie? Ja bardzo, więc nadszedł czas abym nadrobiła Niegrzeczną kolekcję od Wydawnictwa Niegrzeczne Książki. Na pierwszy ogień poszła „Niewinna współpraca”.

Kinga została główną księgową w jednej z zielonogórskich firm. Kobieta lubi swoją pracę a możliwość przeprowadzki z Wrocławia w rodzinne strony była dodatkowym atutem. Wszystko byłoby ok, gdyby nie Hubert, mecenas pracujący w dziale prawnym, tej samej firmy. Lowelas, zaliczający kolejne panienki, nie dążący do zaangażowania i trwałej relacji z żadną kobietą. Wszystko wskazuje na to, że oboje powinni się trzymać od siebie z daleka. Tylko co, jeśli przyciąganie między nim a Kingą jest zbyt silne by z nim walczyć?

Tak jak wspominałam to krótka, lecz bardzo wciągająca historia, o niespodziewanym uczuciu, błędnych decyzjach, nadwyrężonym zaufaniu. Czyta się ją szybko, przyjemnie, nie zabraknie zwrotów akcji i gorących, rozgrzewających do czerwoności scen łóżkowych – idealna lektura na ponury, jesienny wieczór. Jeśli lubicie mało wymagające historie – to zachęcam Was do sięgnięcia po nią. Ja właśnie z takim podejściem podeszłam do tej lektury i bardzo mi się podobała.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka