niedziela, 18 września 2022

Opinia: 27/2022 „Malice” Coralee June


Opinia: 27/2022

Tytuł: „Malice”

Autor: Coralee June

Wydawnictwo: Niezwykłe

Po tę książkę sięgnęłam, gdy przeczytałam pierwszy rozdział udostępniony w ramach promocji przez Wydawnictwo Niezwykłe. Wydawało mi się, że to będzie coś dla mnie. Czy faktycznie tak było?

Juliet Cross kilka lat temu straciła matkę, która po prostu nie wróciła do domu. Odtąd opiekuje się chorą na Parkinsona babcią, a każda zarobiona w podrzędnym barze złotówka przeznaczana jest na leczenie najbliżej jej osoby. Chwile pracy umilają jej fascynacja zbrodniami sprzed lat oraz czwartkowe wizyty jej jedynej przyjaciółki. Vicki pochodzi z mafijnej rodziny i skrywa swoją prywatność w tajemnicy przed Juliet aby chronić jej bezpieczeństwo. Jednak nie wszystko idzie po ich myśli, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że brat dziewczyny, a zarazem głowa rodziny, uważa Juliet za zagrożenie. Do czego posunie się kobieta aby chronić swoje życie i ukochaną babcię?

Ta książka spowodowała niemały chaos w mojej głowie. Nie jest to standardowy romans mafijny. Ta książka jest specyficzna i ma klimat z jakim ja się jeszcze nie spotkałam, pełna przemocy, scen od których włos się jeży na głowie, nasycona seksem i scenami zbliżeń między bohaterami. To mocny erotyk, który nie przypadnie wszystkim do gustu. Z pewnością jest to pozycja dla osób, które nie boją się łamanych konwenansów, czy - uwaga spoiler - bigamii. Niektóre sceny nie były smaczne jednak wpasowały się w kreacje bohaterów, którzy są bardzo pokręceni, i niezwykle ciekawie wykreowani. Anthony, ze swoimi traumami, pokiereszowany na ciele i umyśle, Nick, pewny siebie i bezwzględny, Whiliam z pozoru szarmancki lecz równie mroczny jak pozostali jego bracia, a przy nich Juliet, posiadająca wiele twarzy, podobnie jak kręcące się przy niej rodzeństwo. Były momenty gdzie uśmiech cisnął się na usta, czy strach oplatał serce a i sporo tych, które przyspieszyły jego bicie. Polecam ją osobom, które nie boją się mocnych, brutalnych i przekraczających granicę książek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Recenzja Patronacka

Recenzja Patronacka  Tytuł: "Maja" Autor: Katarzyna Kasmat-Łyskaniuk  Seria Słabosilna  Wydawnictwo Black Rose ⭐Premie...