niedziela, 26 czerwca 2022

Recenzja 58/2022 "Sekretny Kurort" K.A. Figaro, Alicji Skirgajłło


Recenzja 58/2022

Tytuł: "Sekretny Kurort"

Autorzy:  K.A. Figaro, Alicji Skirgajłło

Wydawnictwo: Lipstick Books

Lubicie romanse i erotyki? Ja uwielbiam. Tego typu lekkie lektury czytam z czystą przyjemnością więc bez wahania sięgnęłam po „Sekretny kurort”.

Enzo wpada w kłopoty. Z nie swojej winy zostaje w ciągnięty w porachunki mafijne a wraz z nim Kaja. Gdy mężczyzna dzwoni do niej i pod przymusem prosi o powrót do Włoch, zakochana dziewczyna podejmuje natychmiastową decyzję o wyjeździe. Nie wszystko jednak idzie zgodnie z planem. Przez swoją przyjaciółkę Lilkę, zostaje wplątana w nieprzyjemną dla sytuację. Staje się ofiarą, zagubiona, przepełniona żalem, bólem stawia wszystko na jedną kartę, na miłość do Enza. Czy oboje dadzą sobie radę w nowej rzeczywistości, wyleczą rany i zaufają sobie? Czy tajemnice pozwolą im na wspólną przyszłość?

Brak znajomości „Boskiego kurortu” nie przeszkadza w czytaniu drugiej części. Bez problemu odnalazłam się w fikcyjnej rzeczywistości a zgrabne wtrącenia autorek pozwalały na rozeznanie się w wydarzeniach, które nawiązywały do pierwszego tomu. Książka napisana jest z perspektywy bohaterów, dzięki czemu możemy zapoznać się z ich myślami, oraz wczuć się w ich emocje. Od pierwszych stron polubiłam Kaję i Enza, a ich relacja przyprawia o szybsze bicie serca. Szczególnie podobała mi się główna bohaterka, gdy u boku swojego ukochanego, nabiera pewności siebie, stara się zawalczyć o swoją niezależność. Choć miewa chwile zwątpienia to jednak nie poddaje się i próbuje walczyć zarówno o siebie, jak i wspólną przyszłość u boku mężczyzny swojego życia.

Nie zabraknie tu gorących, przepełnionych seksem, namiętnością i pożądaniem scen więc ta pozycja z pewnością przypadnie do gustu fankom erotyków. Sięgając po „Sekretny kurort”, miejcie świadomość, że nie jest to pozycja, w której największym stopniem erotyzmu będą namiętne pocałunki w świetle gwiazd. Tu mamy wyższy poziom więc jeśli takie wątki wam nie odpowiadają - nie sięgajcie po nią. Ja akurat lubię gorące powieści, od których rumieniec nie schodzi z policzków więc ta książka trafiła idealnie w moje gusta. Autorki skierowały ją z pewnością to czytelników, którzy nie boją się otwartości na takie doznania, powiedziałabym nawet, że są bezpruderyjni, jeśli chodzi o czytelnictwo. Nie mnie oceniać co jest w granicach perwersji – to pozostawiam każdemu z osobna, gdyż każdy ma inne granice.

Dużym plusem jest to, że erotyzm nie jest jedynym co ta pozycja może oferować czytelnikowi. Ogrom emocji, strach, walka, porachunki, sekretne śledztwo na temat kurortu i miłość to wszystko znajdziecie w tej jednej pozycji. Więc z pewnością nie będziecie się przy niej nudzić.

W mojej opinii ten duet autorski wyszedł rewelacyjnie. Z przyjemnością sięgnę po inne książki K.A. Figaro jak i Alicji Skirgajłło, zarówno po te napisane wspólnie, jak i osobno.

Bardzo dziękuję portalowi Sztukater.pl za możliwość przeczytania i zrecenzowania tej pozycji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Recenzja Patronacka

Recenzja Patronacka  Tytuł: "Maja" Autor: Katarzyna Kasmat-Łyskaniuk  Seria Słabosilna  Wydawnictwo Black Rose ⭐Premie...