piątek, 24 czerwca 2022

Opinia 22/2022 „Recydywista” Agnieszka Kowalska-Bojar


Opinia 22/2022

Tytuł: „Recydywista”

Autor: Agnieszka Kowalska-Bojar

Wydawnictwo motyleWnosie


Recydywista to krótka nowelka autorstwa Agnieszki Kowalskiej-Bojar, po którą sięgnęłam wraz z Maratonem czerwcowym – wyzwaniem na Instagramie. Lekko pikantna, z nutą brutalności, opowiada historię Szymona, który po 15 latach wychodzi z więzienia, w którym odbywał wyrok za morderstwo.  Jedyne o czym marzy to zemsta na człowieku, który przyczynił się do jego wyroku. Środkiem do celu ma być córka mężczyzny, Liliana. Jednak czy w tym wypadku sprawdzi się przysłowie cel uświęca środki?

Ależ ja przyjmie spędziłam czas z tą pozycją. Autorka jak zawsze potrafi wzbudzić ogień zarówno w bohaterach jak i czytelniku. Postacie nie są płaskie, mają swoje historie, bagaż doświadczeń – nie da się ich nie lubić. Aż żal, że „Recydywista” jest tak krótki - w ebook ma około 80 stron co daje jakąś godzinę - półtorej czytania, po której miałam wręcz niedosyt. Jak zwykle, możemy się wczuć w emocje bohaterów, sceny zbliżeń między nimi pobudzają wyobraźnię i podgrzewają atmosferę.

Z pewnością sięgnę po inne nowelki autorki a i kilka powieści zostało mi do nadrobienia. Jeśli macie ochotę oderwać się na szybko od rzeczywistości - Warto sięgnąć po tę pozycję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka