wtorek, 17 maja 2022

Recenzja 40/2022 „Jak korzystać z Magicznej Energii Ziemi” Sarah Bartlett

Recenzja 40/2022

Tytuł: „Jak korzystać z Magicznej Energii Ziemi”

Autor: Sarah Bartlett

Wydawnictwo: Muza

Lubicie spędzać czas na łonie natury? Ja wręcz kocham. Spacery po lesie, górach czy zwyczajnie spędzanie czasu na ogródku to zaraz po czytaniu książek, najlepszy dla mnie sposób na relaks. 

Uwielbiam nawiązanie do magii, kultów i wszelkiego rodzaju obrzędów, zwłaszcza tych które zakotwiczyły się w naszej kulturze, połączyłam więc dwie przyjemności i zgłosiłam się do recenzji "Jak korzystać z Magicznej Energii Ziemi".

Autorka zaznajamia nas z kilkoma pojęciami, ciekawostkami historycznymi, aby wprowadzić nas w temat różnych rodzajów magii by finalnie skupić się na tytułowej magii ziemi.

Będziecie mogli zaznajomić się ze sposobami na wykorzystanie energii ziemi i nauczycie się jak w ogóle zacząć to robić. Poznacie kilka rodzajów medytacji, afirmacji, proste zaklęcia do zastosowania w życiu codziennym, jak również sporo wskazówek z zielarstwa. Rytuały do odprawiania czy zaklęcia do rzucania w zależności od potrzeb, miejsca, w którym mieszkacie, bazujące na darach natury to kolejny etap, przez który przeprowadza nas stopniowo autorka. Znajdziecie tu między innymi proste i sprawdzone rytuały na oczyszczenie, obwite plony czy wzmocnienie, a nawet przyciągnięcie miłości czy pieniędzy.

Książka napisana jest przystępnym językiem, czyta się ją lekko, dzięki czemu bez problemu zaznajomiłam się z poruszana tematyką. Lektura tej pozycji była dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. Z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom ezoteryki, ale również osobom dopiero zaczynających swoją przygodę z taką tematyką. "Jak korzystać z Magicznej Energii Ziemi" to nie tylko poradnik, ale również ciekawie opowiedziany sposób na postrzeganie otaczającej nas rzeczywistości, który swoje początki miał tysiące lat temu. Pozwali Wam inaczej spojrzeć na otaczający nas świat i to co z niego czerpiemy.

Dziękuję wydawnictwu za egzemplarz do recenzji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka