poniedziałek, 7 lutego 2022

Recenzja 05/2022 „Miłość w pakiecie” Antologia


Recenzja przedpremierowa 

05/2022

Tytuł: „Miłość w pakiecie”

Autorzy: Katarzyna Grabowska, Katarzyna Kielecka, Ewelina Kwiatkowska-Tabaczyńska, Wioletta Piasecka, Barbara Stachowiak, Anna Stryjewska, Kinga Ucherek, Melisa Łada, Dorota Śliwa

Wydawnictwo: Miasto Książek

Na wstępie bardzo dziękuje autorkom za zaufanie i możliwość recenzji tej ciepłej i uroczej antologii.

Muszę przyznać, że jest to pierwszy zbiór opowiadań, który przeczytałam (naprawdę) i dzięki niemu wiem, że warto sięgać po nowości a szczególnie po niestandardowe pozycje książkowe.

Umieszczony w książce zbiór to 9 różnych historii i powiem Wam, że niektóre mają zadatki na rozbudowaną fabułę i mogą z nich powstać pełne emocji powieści. Nie będę się rozpisywać odnośnie do poszczególnych opowiadań, bo je po prostu trzeba przeczytać. Każde wnosi coś od siebie do życia. Niektóre z nich są o pierwszej miłości, niektóre o tej drugiej, o tej leczącej złamane serce, takiej która odradza się na nowo, ale też takiej, która dopiero ma swój zalążek. 

Wiecie, kilka z tych historii skradło moje serce? A najbardziej chyba ostatnia "O tym co najważniejsze" o miłości, która rodzi się powoli, miewa swoje załamania, aby dać sobie chwilę na odrodzenie. Każda z tych historii daje nadzieję, poczucie takiego ciepła. Wniosek, który ja wyciągnęłam po tej lekturze a właściwie utwierdziłam się w przekonaniu, to że trzeba rozmawiać ze sobą, zwłaszcza będąc z kimś w związku. Związek bez rozmów to tylko bycie obok siebie a nie stanowienie prawdziwego partnerstwa.

Przeczytajcie koniecznie i pozwólcie się otulić walentynkowym puchem w te chłodne wieczory.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka