czwartek, 17 lutego 2022

Opinia 12/2022 „Angry God” L.J. Shen

Opinia 12/2022

Tytuł: „Angry God”

Autor: L.J. Shen

Seria: All Saint High

Wydawnictwo: Kobiece, Niegrzeczne książki  

 

Książki L.J. Shen to pozycje, po które sięgam w ciemno, bo wiem, że mnie nie zawiodą. Choć dość długo zwlekałam z przeczytaniem kilku z nich postanowiłam nadrobić lekturę wraz z maratonem lutowym. Tu jednak dostałam coś niesamowitego.

 Vaughn ma sekret, który w dzieciństwie przypadkowo odkrywa Lenora. Chłopak wymusza na niej utrzymanie go w tajemnicy. Nie waha się użyć gróźb, aby nie ujrzał on światła dziennego. Po latach, dziewczyna przyjeżdża do Todos Santos, obiecuje sobie jednak, że nie da Vaughnowi satysfakcji i nie ugnie się przed nikim, bo nie jest już bojaźliwą dziewczynką, która pozwoli sobą pomiatać.

Autorka po raz kolejny stworzyła historię pełną zarówno mroku jak i namiętności. Bohaterowie są rewelacyjnie wykreowani. Vaughn to zdecydowanie mroczny książę, rządzący liceum All Saint High, pełen tajemnic, odpychający, ale to jego słuchają wszyscy, to on ustala zasady. Ma plan, który realizuje krok po kroku nikomu nie pozwoli go zniweczyć. Czy zniszczy Lenorę? Główna bohaterka po stracie matki nie jest już tą samą dziewczyna co dawniej. Przybrała maskę, aby nikt nie mógł jej już zranić, a zwłaszcza Książę bez serca, którego tak nienawidzi. Jednak jak to mówią od nienawiści do miłości jeden krok, czy tak będzie tym razem?  

To pełna bólu, skrywanego cierpienia, historia młodych ludzi, którzy próbują odnaleźć samych siebie. Oboje próbują zaznać ukojenia choć z zupełnie innych powodów i na różne sposoby. Zemsta nie jedno ma imię. Jakie przybierze tutaj? Nie mogłam się oderwać od tej historii. Musiałam przeczytać ją tu i teraz. Nie spodziewałam się aż takich emocji, które mi zafunduje. Znajdziecie tu zarówno poczucie cierpienia, ukrywaną tajemnicę, które za wszelką cenę zechcecie odkryć. Poczucie zdrady, oszustwa, ale i bliskość, która przyspieszy bicie serca. No i ta pasja i namiętność… O tak, autorka doskonale wie, jak nam przyspieszyć tętno.  Autorka zawsze pisze w sposób, który trafia do serca, ale w tej historii przechodzi samą siebie. Koniecznie po nią sięgnijcie.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka