poniedziałek, 17 stycznia 2022

Opinia 05/2022 „Żona diabła” Magdalena Szweda

Opinia 05/2022

Tytuł: „Żona diabła”

Autor: Magdalena Szweda

Wydawnictwo: NieZwykłe

Z niecierpliwością wyczekiwałam tej premiery. Po przeczytaniu opisu byłam bardzo ciekawa czego może spodziewać się miłośniczka romansów. Postanowiłam przeczytać ją wraz z Maratonem styczniowym. Co tu dostaliśmy?

Alice, jest córką jednego z Capo. To ambitna młoda kobieta, która prowadzi własny klub, odziedziczony po dziadku. To najważniejsze dla niej miejsca, na którego sukces pracowała sama. W ramach interesów dwóch rodzin, Alice ma wyjść za mąż za Dantego, uważanego za samego diabła, który nie jest chętny do ożenku a klub, który on sam prowadził właśnie spłonął. Czy to o co walczyła dziewczyna przetrwa czy zostanie jej brutalnie odebrane wraz z wolnością?  

Główna bohaterka wychowała się w świecie, w którym kobiety nic nie znaczą. Jednak jej wola walki nie pozwala się poddać. Jest silną i pełną ambicji kobietą, która zawzięcie walczy o swoje, pragnąc udowodnić swoją wartość. Dante pragnie uległej kobiety. Sam jest silnym mężczyzna, który zapracował na swoją pozycję, między innymi walkami na śmierć i życie, nie łatwo mu się ugiąć przed kimkolwiek. Czy razem dadzą radę uzyskać w swojej relacji kompromis?

Książkę czytało mi się z ogromną przyjemnością, fabuła jest niezwykle wciągająca. Bohaterowie, stopniowo się poznają, zaczynają sobie ufać, próbują stworzyć związek oparty na współpracy. Niestety ich świat jest pełen ludzi, którzy im nie życzą najlepiej więc ich intrygi staną na przeszkodzie ich szczęściu. Czy uda im się je pokonać?

To pierwsze moje spotkanie z twórczością autorki. Uważam je za bardzo udane. Książkę czyta się lekko, choć przez postacie z rodziny Alice, zwłaszcza jej wujka, niejednokrotnie miałam zaciśnięte gardło. Zestawiła nam w tym samym świecie dwie odrębne familie, które totalnie różnią się w podejściu do rodziny. Dodatkowo, możemy obserwować jak tajemnice i niedopowiedzenia w związku mogą zburzyć nawet najlepszą relację.  Świat przedstawiony przez autorkę jest zarówno mroczny jak i pełen namiętności, która prowadzi do silnego uczucia. Czy będzie ono dane bohaterom? Przeczytajcie i dowiedzcie się sami 😊

Ta pozycja na pewno umili wieczór niejednemu czytelnikowi. W mojej opinii warto a ja postaram się nadrobić poprzednie książki autorki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka