czwartek, 16 grudnia 2021

Recenzja 69/2021 „Niegrzeczni chłopcy dają najlepsze prezenty” Anna Langer

Recenzja 69/2021

Tytuł: „Niegrzeczni chłopcy dają najlepsze prezenty”

Autor: Anna Langer

Wydawnictwo: Kobiecie, Niegrzeczne Książki

Po książkę sięgnęłam dzięki wygranej w rozdaniu u @wioletreaderbooks. Była to pierwsza książka w świątecznym klimacie, którą przeczytałam tego roku i dzięki niej, naprawdę go poczułam.

Ginger uwielbia Boże narodzenie. Tego roku zapowiada się ono jednak inaczej niż zwykle. To pierwsze święta z nowa partnerka jej taty i niespodziewanym gościem - przyszłym przyrodnim bratem. Perfekcyjna główna bohaterka i buntowniczy Jason, który pragnie wydobyć z Ginger jej pokłady niegrzeczności ukryte głęboko w jej wnętrzu, mając za nic relacje, które mają połączyć ich po ślubie rodziców. Bohaterka dostrzega prawdziwe uczucia chłopaka, skryte pod powłoką brutalności i niechęci. Ich znajomość od nienawiści do miłości, dzieli jeden krok Jednak czy motywy Jasona są czyste?  

Książka jest fantastyczna, napisana lekko, z humorem i tym ogniem, który wybucha między bohaterami, a który automatycznie rozgrzewa czytelnika. W czasie lektury aż czuć zapach imbiru i pierniczków, który wciąga w atmosferę świąt. Dodatkowo wprowadzony czarny charakter, w postaci ojca Jasona sieje zamęt i niepewność. Bohaterów nie da się nie lubić. Ich znajomość doprawiona pikanterią i ciętymi dialogami wciąga czytelnika. Obserwujemy zagubienie, które czuje Ginger, gdy wraz z pojawieniem się przyszłej macochy jej świat diametralnie się zmienia, a ona próbuje się dostosować i nie zwariować. Jej poukładany świat, za sprawą nowych domowników obraca się o 180 stopni. Jason, wykreowany na badboya, który z jednej strony pragnie odsunąć się od niej, ale z drugiej przyciąga go nić pożądania. Nie wiem, kiedy dotarłam do ostatniej strony. To kolejna z książek autorki, którą przeczytałam i utwierdziła mnie w przekonaniu, że warto sięgać po jej twórczość. W najbliższym czasie mam zamiar nadrobić również inne pozycje spod jej pióra. Polecam gorąco.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka