środa, 10 listopada 2021

Recenzja 46/2021 „Ukochana gangstera” I.M. DARKSS

Recenzja 46/2021

Tytuł: „Ukochana gangstera”

Autor: I.M. DARKSS

Wydawnictwo: Akurat, Muza, Grzeszne książki

 

Do tej książki przyciągnęła mnie przede wszystkim okładka oraz wyznawanie na Instagramie z maratonem grzesznych książek. Jest to pierwszy książka od tej autorki, którą miałam okazję przeczytać Dodatkowo na plus działa to, że uwielbiam mafijne romanse więc musiałam ją przeczytać. Jak wypadła lektura na tle wielu z tym wątkiem?

Elizabeth zostaje nową partnerką głowy gangsterskie rodziny. Przez lata szkolona, została przygotowana właśnie do tej roli. Jedynym warunkiem jej związku z Loganem jest to, że ma się nie zakochać. Co nie powinno być trudne, zważywszy, że mężczyzna ma opinię najgorszego potwora z możliwych. Pełna tajemnic kobieta, niesamowicie przyciąga mężczyznę, który chce poznać jej sekrety. Czy Bethany spełni warunki ich układu?

Książka jest napisana w dość zawiły sposób. Na początku jest mnóstwo niedomówień, tajemnic, odnośników do przeszłości, której nie znamy – wiec początkowo trochę męczyłam się z odnalezieniem w tej fikcyjnej rzeczywistości. Z czasem wiele się wyjaśnia co daje światło na całość powieści. Świat, w którym przychodzi żyć bohaterom jest mroczny i brutalny, ale to tyle jeśli chodzi o wątek mafijny. Oboje pełni tajemnic, które chcą w sobie wzajemnie odkryć. Zaborczość i zazdrość, ale i poczucie bliskości, to tylko niektóre z palety uczuć, które wypływają na powierzchnię wraz z każdą kolejną czytaną stroną. Bohaterowie są specyficzni, przez sposób w jaki została poprowadzona fabuła, ale zyskują przy bliższym poznaniu. Rodzące się uczucie sprawia, że książkę czyta się przyjemnie. Autorka nienachalnie opisała gorące sceny, które przywołają rumieniec na nasze policzki a kilka scen walki dodaje książce akcji i wpływa w moim odczuciu na plus.

Początkowo miałam wrażenie, że „Ukochaną gangstera” jest napisana nieco chaotycznie, ale po wczuciu się w pióro autorki zmieniałam zdanie. Jeśli jesteście ciekawi czy miłość w takim otoczeniu jest warta strachu i poświęceń sięgnijcie po lekturę i się przekonajcie. Ja jestem na tak i z ciekawością sięgnę po inne książki I.M. Darkss.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka