wtorek, 5 października 2021

Recenzja: 23/2021 „Grzeszni. Arogant" Ana Rose

Recenzja: 23/2021

Tytuł: „Grzeszni. Arogant”

Seria: „Grzeszni”

Autor: Ana Rose

Wydawnictwo: WasPos

Bardzo lubię motyw hate - love, więc nie mogłam nie przeczytać tej powieści. Dodatkowo argumentem „ZA” było to, że książka wyszła spod pióra Any Rose, o ile nie wszystkie jej książki zdobyły moje serce o tyle „Zdradliwy los” bardzo mi się podobał więc nie mogłam odpuścić „Arogant”. Jakie są moje wrażenia?

Liv po tragicznej śmierci siostry przeprowadza się na drugi koniec kraju, aby rozpocząć studia. Zamieszkuje u swojej ciotki i jej rodziny. Okazuje się, że wraz z nimi mieszka Hunter, przybrany brat jej kuzyna, który od razu wpada dziewczynie w oko. Hunter to typowy playboy - sportowiec, który nie ma zamiaru zatrzymać się przy jednej dziewczynie. Między parą od pierwszej chwili dochodzi do zgrzytu, ale i do ogromnego przyciągania. Co może wyniknąć ze znajomości dwojga tak różnych ludzi? Czy bohaterka pogodzi się ze stratą siostry? Czy uda jej się zostawić przeszłość za sobą? Czy może dogoni ją gdziekolwiek się ukryje?  

Mamy tu cały wachlarz wrażeń. Psychiczny były, trauma po śmierci siostry, wyścigi, imprezy i gorący klimat Miami. Połączenie tego wszystkiego – nie pozwoli nam się nudzić. Dodatkowo wprowadzony wątek z prześladowcą głównej bohaterki – wzbudzał niepokój i naprawdę czytając, czekałam na rozwój wydarzeń. Książka jest pisana przystępnym językiem, dzięki czemu pochłonęłam ją w jeden wieczór i naprawdę miałam niedosyt. Świetne dialogi, adrenalina, pożądanie - to jest to co Ana potrafi zaserwować swoim czytelnikom. Zabawne sytuacje i dowcipy, które serwują sobie bohaterowie przywoływały uśmiech na mojej twarzy a gorące sceny przyprawiały o rumieniec. Uwielbiam te klimaty. Dodatkowo silni, wyraziści bohaterowie – zwłaszcza Liv, która stara się odbudować swoje życie po stracie bliźniaczki.

Nie na próżno mówi się, że od nienawiści do miłości krótka droga. I tak się dzieje tym razem. Czy życie Liv wróci do normy? Czy Hunter zrezygnuje z bycia playboyem i zdecyduje się na związek na wyłączność? Jeśli chcecie poznać odpowiedzi na te i wiele innych pytań – sięgnijcie po tę książkę. A ja tym czasem czekam na kolejny tom serii.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka