poniedziałek, 13 września 2021

Recenzja 12/2021 „Bezwzględny” A.E. Murphy


Recenzja 12/2021

Tytuł: „Bezwzględny”

Autor: A.E. Murphy

Wydawnictwo: Niezwykłe

 „Bezwzględny” to kolejna powieść A.E. Murphy, autorki rewelacyjnej „Jego asystentki”, którą zapewne większość z Was już zna. Byłam bardzo ciekawa jak wypadnie nowa powieść autorki. Spodziewałam się lekkiej, ale emocjonującej lektury. Jak wyglądała rzeczywistość? Ta książka to emocjonalna petarda! To obowiązkowy Must Have tej jesieni.

Po latach nieobecności, Imogen powraca do rodzinnej miejscowości na pogrzeb babci. Spotyka tam swojego największego wroga z przeszłości, Kane. Czy po latach uczucia, którymi się darzyli nadal są żywe? Czy z czasem można ukoić żal? Czy bohaterowie wybaczą sobie dawne krzywdy, które wyrządzili sobie wzajemnie? Czy pod maską nienawiści mogą kryć się pozytywne uczucia?

Ta książka to zaskoczenie. Emocje, których dostarcza nam autorka są na najwyższym poziomie. Przeżywałam wszystko razem z bohaterami - złość, radość, niechęć nawet podniecenie. Stopniowo poznajemy zarówno Imogen jak i Kane’a, oboje mają   silne charaktery co doprowadza do scen mocno podgrzewających atmosferę. Ta emocjonalna huśtawka zafundowana nam przez bohaterów to istny majstersztyk. Wzajemna nienawiść, która mimo swojej intensywności nie mogła zwalczyć wzajemnego pożądania. Nie mogłam się otrząsnąć z szoku. Autorka genialnie pokazuje co może kryć się za fasadą idealnej rodziny, jak pozory mogą mylić.

Fabuła jest zaskakująca, zostałam powalona na kolana. Autorka poruszyła we mnie czułe struny pokazując, że gdy przychodzi kryzys los potrafi postawić nam na drodze kogoś, kogo w życiu byśmy się nie spodziewali, że czasami osoby nam najbliższe potrafią odwrócić się od nas w najmniej oczekiwanym momencie a przyjaźnie na lata potrafią uratować człowiekowi życie. „Bezwzględny” udowadnia, że nie wszystko złoto co się świeci a pieniądze nie są w stanie zapewnić miłości. Ta książka jest po prostu genialna i na pewno inna niż wiele powieści z tego gatunku, która na pewno zostanie ze mną na dłużej i zawita do mojej domowej biblioteczki w wersji papierowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...