czwartek, 26 sierpnia 2021

Recenzja 05/2021, "Ten mężczyzna” Jodi Ellen Malpas

 Recenzja 05/2021


Tytuł: „Ten mężczyzna”

Seria: „Ten mężczyzna”

Autor: Jodi Ellen Malpas

Na twórczość Jodi Ellen Malpas trafiłam kilka lat temu. O ile inne tytuły nie wywarły jakoś na mnie wrażenia o tyle cała seria „Ten mężczyzna” zachwyciła mnie i zapadła głęboko w pamięci. Nie mogło jej zabraknąć w mojej biblioteczce – nie ukrywam, polowałam na nią dość długo, aby w końcu książki w papierowej wersji trafiły na moją półkę. Jodi zasłynęła na scenie literackiej właśnie tą serią wydaną w milionach egzemplarzy na całym świecie.

Ava O’Shea jest młodą, ale już cenioną projektantką nowoczesnych wnętrz. Gdy trafia jej się zlecenie w podmiejskiej, londyńskiej posiadłości, spodziewa się współpracy z otyłym, gburowatym Lordem. Jakież jest jej zdziwienie, gdy na miejscu zastaje mega przystojnego Jessego Warda? Między bohaterami dochodzi do niesamowitej chemii i przyciągania. Ava stara się uciec przed Jessem, ale nie jest w stanie ignorować uczuć, których w niej wzbudza. Dodatkowo na przeszkodzie stoi fakt, że Jesse ma dziewczynę a sama Ava dopiero zakończyła związek przez zdrady byłego partnera. Co wyniknie z ich znajomości?

Książka jest mega! Nie brakuje w niej gorących scen, ale i genialnych opisów uczuć, które niemal trawią bohaterów. Czytając „Tego mężczyznę” ma się wrażenie, że odczuwa się te emocje wraz z nimi. Powieść jest pełna namiętności i pasji, ale i strachu przed tak silnymi uczuciami. Obawa przed zranieniem i zatraceniem się w drugiej osobie, pożądanie tak silne, że nie da się z nim walczyć. Te uczucia są tak intensywne, że strony są nimi przesycone a czytelnik się w nich niemal zatraca. Dodatkowo co chwilę trafiamy na jakieś tajemnice co tylko podkręca temperaturę.

Jeśli jeszcze nie czytałyście serii „Ten mężczyzna” teraz macie szanse to zrobić, ponieważ na stronie wydawnictwa Amber pojawiła się informacja o wznowieniu wydruku. Osobiście uwielbiam całą serię.  Polecam!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka