środa, 29 listopada 2023

Recenzja 163/2023 "The Queen of fight"

 

Zapowiedź Recenzencka

Tytuł: "The queen of fight"

Autor: Agnieszka Kowalska-Bojar

Wydawnictwo Motylewno

sie

Czy są tu fani komedii? Historii, które wciągają od pierwszej strony, a które potrafią wywołać w Was wybuchy śmiechu? Jeśli tak, mam dla Was idealną pozycję, spełniającą te kryteria.

Laura to młoda, ambitna dziewczyna. Wiedzie prywatne życie, którego trudno jej pozazdrościć. Chora mama i brat wymagający rehabilitacji sprawiają, że czas dzieli między naukę i pracę w szpitalu. Przez własną nadgorliwość i chęć niesienia pomocy słabszym, wpada w niezłe tarapaty. Jej i tak już skomplikowane życie wywraca się do góry nogami. Jednak to nie jej życie odmieni się całkowicie. Za sprawą tej niepozornej istoty, Bastian, nie do końca legalny biznesmen, wkracza na drogę, która może go doprowadzić niemal do utraty zdrowych zmysłów…

Bohaterowie i fabuła już od pierwszych stron sprawiły, że uśmiech nie schodził mi z twarzy. Całość wciągnęła mnie bez reszty, nie mogłam się od tej pozycji oderwać, bo byłam ogromnie ciekawa co jeszcze wymyśli główna bohaterka. Laura jest równie urocza co waleczna. Z wyglądu filigranowa, ale potrafi dać popalić nawet sporo od siebie starszemu gangsterowi. Zabawne dialogi, od których nie raz dostawałam wręcz spazmów śmiechu, humor sytuacyjny również nie zostawał w tyle. Wątek romansu, jest tu niemal symboliczny, wpleciony w zgrabnie, w treść dodawał uroku i został idealnie wkomponowany w atmosferę tej historii. Ubaw po pachy gwarantowany na każdym kroku. Zarówno Bastian, nasz mroczny mafioso jak i my czytelnicy nie będziemy się z pewności nudzić przy tej książce za sprawą tak szalonej kobiety, jaką jest Laura.

Droga Autorko, nie wiem skąd bierzesz pomysły na takie historie, ale pragnę więcej!

To idealna pozycja, która spowoduje poprawę Waszego humoru. Zwłaszcza przy otaczającej nas aurze. Nie polecałabym pić ciepłej herbatki w trakcie lektury, bo w przypadku napadu śmiechu może to spowodować zagrożenie życia przez zadławienie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka