wtorek, 19 września 2023

Recenzja Niebezpieczny mężczyzna" Natalia Kulpińska

 

Recenzja 135/2023

Tytuł: "Niebezpieczny mężczyzna" 

Autor: Natalia Kulpińska 

Wydawnictwo Dlaczemu

Zoja postanawia zacząć wszystko od nowa. Po uwolnieniu się od toksycznego męża chce zaznać spokoju i wolności. Wyjeżdża do Mediolanu aby pod fałszywym nazwiskiem móc zacząć żyć jako zwyczajna dziewczyna a nie księżniczka mafii. Poszukując zwyczajnej pracy trafia do jednej z restauracji, której współwłaścicielem jest Marco. Między nim a dziewczyną od razu wybucha wzajemna niechęć, jednak nie zmienia to jej planów co do podjęcia pracy. Najgorsze jednak wychodzi na jaw z czasem, gdy okazuje się, że mężczyzna jest nikim innym niż głowa mediolańskiej familii. Wraz z upływem dni, między obojgiem zaczynają pojawiać się uczucia dalekie od nienawiści. Niestety Zoja popada w tarapaty, nagle opuszczając Mediolan. Marco, nie ma zamiaru pozwolić jednak odejść kobiecie, dla której zabiło mocniej jego serce. Ruszy za nią nawet na koniec świata…

Zojka to dziewczyna po przejściach, która mimo bagażu doświadczeń nadal jest tylko dwudziestolatką. Czasami zachowuje się głupio czy nieodpowiedzialnie, ale pasowało to do jej młodego wieku. Uczy się na błędach i wyciąga wnioski, a jedynie czego pragnie to normalności. Czy kobieta mafii może żyć zwyczajnie? Marco, to kobieciarz, który w głębi duszy czekał na strzałę amora by w końcu znaleźć kobietę, która zawładnie jego sercem. Czy tą kobietą będzie właśnie Zoja? Jak na wiadomość o ich relacji zareaguje Akim, brat dziewczyny i szef rosyjskiej mafii?

Musze powiedzieć, że to najlepsza książka autorki, którą miałam okazje dotąd czytać. Akcja nie zwalnia nawet na chwilę, to jednak wszystko jest ze sobą dokładnie powiązane, dzięki czemu nie miałam przesytu wrażeń ani nie odniosłam wrażenia, że w historii bohaterów panuje chaos tylko po to, aby coś się działo. Podobało mi się również to, że relacja głównych bohaterów nie rozwinęła się z dnia na dzień a stopniowo pogłębiała się każdego dnia. Styl autorki jest przyjemny więc książkę czyta się naprawdę szybko. Nie zabrakło mi zwrotów akcji, które znane mi już były z poprzednich pozycji pióra autorki. Pierwszoosobowa narracja podzielona między bohaterów pozwala poznać dogłębniej ich myśli i pragnienia, a obecność bohaterów z pierwszej części serii była przyjemnym dodatkiem. To zaskakujący romans mafijny, który przeczytałam z przyjemnością.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka