poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Recenzja "Secret" Nana Bekher

 

Recenzja 117/2023
Tytuł: "Secret"
Autor: Nana Bekher 
Seria "LOVE&WINE"
Współpraca: Wydawnictwo Pascal Love Book 
⭐Premiera 26 lipca⭐

Pióro autorki już dawno przypadło mi do gustu więc każdorazowo bez wahania sięgam po jej kolejne książki. „Secret” uwiodło mnie na wstępie już przepiękną okładką, obok której nie da się przejść obojętnie. Byłam niezwykle ciekawa pierwszego tomu serii Love&Wine więc z przyjemnością sięgnęłam po tę lekturę.

Rodzeństwo Tumblerów traci rodziców w wypadku samochodowym. Decyzją testamentu, aby móc podjąć jakiekolwiek działania w związku z odziedziczonym spadkiem, Callie, Caleb, Seila i Grant, mają spędzić po trzy miesiące nad opieką i zarządzaniem odziedziczonym ranczem, winnicą i klimatycznym pensjonatem. Na pierwszy ogień idzie Calie, której sytuacja prywatna i ostatnie wydarzenia w życiu osobistym, pozwalają na zajęcie się rodzinnym biznesem. Za sprawą niewielkiej stłuczki samochodowej, niespodziewanie na drodze kobiety staje Lars. Mężczyzna wie sporo o Callie i nie ukrywa zainteresowania młodą kobietą. Co kryje się za jego zamiarami?

Mogę przyznać z całą swoją pewnością, że autorka zaspokoiła moje potrzeby tą lekturą. Gorący romans, równie gorące sceny między bohaterami, świetna kreacja postaci to jest dokładnie to co dostałam u autorki nie jeden raz a i teraz się nie zawiodłam. Główny bohater, Lars, to człowiek bezwzględny, idący po trupach do celu. Nie zaznał w swoim życiu odmowy i sprzeciw wobec jego woli jest dla niego trudny do zrozumienia. Zwłaszcza, gdy posłuszeństwo zawsze mógł wymóc siłą. Jednak w przypadku Callie, dotychczasowe półśrodki nie wchodzą w grę, a kobieta bez żadnych problemów potrafi mi się postawić. Jak poradzą sobie z nową sytuacją w jakiej oboje się znaleźli?

Ta pozycja to gorący erotyk z tajemnicą i intrygą w tle. Trzyma w napięciu, zwłaszcza, że narracja prowadzona jest z perspektywy zarówno Callie jak i Larsa więc możemy zajrzeć im dosłownie do umysłu i duszy. Uwielbiam ten rodzaj narracji a dodatkowo tu, autorka tak poprowadziła fabułę aby jak najdłużej przetrzymać czytelnika w niepewności co do motywów mężczyzny. Książkę pochłonęłam dosłownie w jeden dzień, nie mogąc się od niej oderwać. Polecam Wam gorąco i już nie mogę się doczekać kolejnych tomów serii.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka