poniedziałek, 10 lipca 2023

Recenzja "(Nie) realna magia" Antologia opowiadań erotyka w fantasy

Recenzja 99/2023

Tytuł: "(Nie) realna magia" Antologia opowiadań erotyka w fantasy 

Autorzy: 
D. B. Foryś, Patrycja Fraj, Camille Gale, Ewelina Kasiuba, Martyna Ludwig, Katarzyna Muszyńska, Marek Pawłowski, Joanna Krystyna Radosz, E. Raj, Sandra Rozbicka, Ludka Skrzydlewska, Grzegorz Wielgus

Wydawnictwo HM

Współpraca Sztukater.pl 

Świat magicznych  stworzeń a dokładnie postaci powieści fantasy nie ma żadnych granic. Czy powiązanie takich historii z wątkiem erotycznym jest w ogóle możliwe? „(Nie) realna magia” jest dowodem na to, że można te dwie rzeczy połączyć i do tego otrzymać bardzo ciekawy efekt.

Wspomniana antologia jest zbiorem dwunastu opowiadań, dwunastu różnych autorów i autorek. Zabiera nas do różnorodnych światów oraz wprowadza nas w życie rozmaitych bohaterów. 

Dostałam to co lubię w erotykach najbardziej, czyli uczucie pożądania, napięcie seksualne i chwile pełne oczekiwania. Sceny zbliżeń bez wątpienia wpływają na wyobraźnię i spowodują podwyższenie temperatury u niejednego czytelnika. To oczywiście nie wszystko. Każda z tych historii wciąga fabułą i czytelnik aż żałuje, że są one tak krótkie, bo po zakończeniu lektury każdej z nich miałam poczucie niedosytu i chciałam poczuć jeszcze więcej wrażeń. Nietuzinkowi bohaterowie, akcja oraz przygody, czasami mrok lub walka. Opowiadania różnią się od siebie jednak zafundują Wam pełen wachlarz emocji. Autorzy bez wyjątku mają doskonały warsztat pisarski. Nie miałam problemu w przenoszeniu się z jednej historii w drugą. Wiele z nich z przyjemnością przeczytałabym w pełnych wersjach książek.

Szczególnie podobała mi się nowela „Łowy” autorstwa Eweliny Kasiuby, opowiadającą losy Rosy, siostry wodza plemienia, zmuszonej do udziału w corocznych, tytułowych łowach. Polowanie ma na celu połączenie w pary mieszkańców wioski a na Rosę w tym roku poluje Eryk, którego dziewczyna nie darzy nawet krztyną sympatii. To jak rozwija się tajemnicza uroczystość oraz spotkanie kobiety i wojownika dostarczyło mi nie lada rozrywki. Bez wątpienia pobudza ono zmysły łącząc w sobie erotykę i magiczne stworzenia w słowiańskich, folkowych klimatach.

Sięganie po antologie stworzone przez wielu autorów zawsze daje mi możliwość poznania tego czego wcześniej nie miałam okazji skosztować - tak stało się i tym razem. Z chęcią sięgnę po inne pozycje autorów. Pełna wersja recenzji dostępna na portalu Sztukater. pl. 😊

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...