wtorek, 25 lipca 2023

Recenzja BOOKTOUR "Mrok duszy. Część 2" Klaudia Max


Recenzja BOOKTOUR

Tytuł: "Mrok duszy. Część 2"

Autor: Klaudia Max

Wydawnictwo Ruby Nigrum

Po przeczytaniu poprzednich tomów serii "Czerń Rubinu" wiedziałam, że z pewnością sięgnę po ciąg dalszy losów bohaterów. Z przyjemnością wzięłam więc udział w #mrocznybooktour u @czytelnicza.podrozniczka. 

Luiza po śmierci ukochanego, pogrąża się coraz bardziej w rozpaczy. Obecność Luki u jej boku, zdaje się minimalnie polepszać jej samopoczucie, jednak jest to nic w porównaniu do bólu, który odczuwa. Wrogowie coraz częściej dają o sobie znać. Wiele zagadek wydaje się nadal nie rozwiązanych. Jak ruszyć do przodu, gdy przeszłość nadal kładzie się cieniem na teraźniejszości? Czy w tym wszystkim Luiza odnajdzie siłę do walki aby zapobiec wojnie i ochronić swoich bliskich?

Luiza, Klara, Młoda. Wiele imion, jedna kobieta o wielu obliczach, ale bez wątpienia jednym sercu, które bije tylko dla niego- Dawida Drwala, męża, kochanka, przyjaciela. Autorka w pełen emocji sposób oddała cierpienie głównej bohaterki, które aż wylewa się ze stron a ja miałam możliwość przeżywać to wszystko wraz z nią. Czy Luiza poradzi sobie z tym, przez co przechodzi jej serce i umysł? Czy pogodzi się ze stratą i podniesie z kolan? Ukojenie zdaje się nie nadchodzić. Jednak kobieta wie, że musi walczyć o swoich bliskich i rodzinę, gdyż wojna zdaje się być coraz bliżej. 

Poprzednie części czytałam jakiś czas temu, ale wprowadzenie we wspomnienia głównej bohaterki, przypomniały mi fabułę poprzednich tomów co było świetnym manewrem. Autorka ma dar, aby nie tylko wprowadzić, ale i bez reszty wciągnąć czytelnika w wir wydarzeń, otumanić przeżyciami po czym zostawić go z chaosem w głowie. Świat demonów, wojowników, wiedźm i innych istot z różnych wymiarów został genialnie wykreowany i nie mogłam się od niego oderwać. Zwroty akcji jakie tu zostały zaserwowane dosłownie podsycały napięcie, które nie malało nawet na chwilę.

#TeamLuca czy #teamdrwal? Sama nie wiem, do którego z nich należę, bo obaj mężczyźni zdobyli moją sympatię i po małym fragmencie serca. Czy będzie ciąg dalszy tej historii? Mam nadzieję, ponieważ zakończenie pozostawiło mnie w niemałym szoku. Wyczekuję kontynuacji z niecierpliwością. Polecam całą serię ponieważ jest naprawdę warta przeczytania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka "Skradziona tożsamość" Monika Magoska - Suchar

  Zapowiedź Recenzencka  Tytuł: "Skradziona tożsamość" Autor: Monika Magoska - Suchar Seria: Spadkobierca Wydawnictwo ...