piątek, 7 lipca 2023

Recenzja 98/2023"Opowieści z bagien. Zaśpiewaj dla mnie" Magdalena Kwiecień

 


Recenzja 102/2023
Tytuł: "Opowieści z bagien. Zaśpiewaj dla mnie" 
Autor: Magdalena Kwiecień
Wydawnictwo Vibe

Wydawnictwo Vibe weszło na rynek wraz z premierą „Laiko Medis. Kraina Cienia”. Historii, którą miałam zaszczyt objąć swoim pierwszym patronatem. Wiedziałam, że każda kolejna pozycja tego wydawnictwa będzie perełką. Tak oto w moje ręce trafiła książka „Opowieści z bagien. Zaśpiewaj dla mnie”.  

Wiedźma i wampir… odwieczni wrogowi. Czy w tej relacji cokolwiek może pójść dobrze? Gdy Kostroma wracała z koncertu Tasmanian Diavoli, nie spodziewała się, że nagłe przeczucie skieruje ją do miejsca wypadku, w którym brał udział jej ukochany zespół. Kobieta zabiera umierającego Dawida, jednak jedyną szansą na jego ratunek okazuje się przemiana w Wampira. Odmieniony mężczyzna zapoznaje się z nowymi, otaczającymi go realiami. Trudno mu pogodzić się z utratą poprzedniego życia, nowymi potrzebami, które odczuwa. Oboje będą musieli stanąć do walki zarówno ze sobą wzajemnie, jak i nowym życiem oraz wrogami, którzy będą czekać na ich potknięcia.

To niesamowita historia, splatająca ze sobą kilka światów - wampirów, wiedźm oraz zwyczajnych śmiertelników. To jak autorka połączyła je ze sobą, aby stworzyły integralną całość umieszczoną we współczesnych czasach wyszło rewelacyjnie. Ze szczegółami wprowadziła mnie krok po kroku w życie magicznych istot, za sprawą świetnie wykreowanych bohaterów. Roma to oddana, pewna siebie wiedźma, która nie boi się walczyć o swoje ideały. Dawid, który odradza się na nowo w niemal obcym ciele, uczy się przy niej nie tylko bycia wampirem, ale i  nowej, nieznanej mu rzeczywistości a ja kibicowałam mu w każdym rozdziale.

Przy lekturze tej pozycji bawiłam się wyśmienicie. Nie zabrakło mi odczuwania emocji, które tu mogłam przeżywać pełnym wachlarzem, min. radość, ból strach, obawy przed przyszłością, ale i pogodzenie ze swoim losem i rodzące się uczucie. To wszystko połączone ze zwrotami akcji, przygotowaniem do walki wyszło znakomicie. Bardzo podobała mi się relacja bohaterów. To jak nabywają do siebie zaufania, zaczynają darzyć się sympatią, z czasem  pełnym oddaniem, być może przerodzi się ono w coś więcej? Tylko czy wiedźmę, która do tej pory polowała na krwiopijców może połączyć miłość z jednym z nich? Czy uczucie przetrwa, gdy wróg pojawi się u drzwi?

Obecnie trwa nagrywanie audiobooka „Zaśpiewaj dla mnie”. Fragmenty już dziś możecie posłuchać na profilu autorki, wydawnictwa jak pisarki Agnieszki Kotuńskiej. Bardzo dziękuję wydawnictwu i autorce za możliwość poznania historii Romy i Dawida, która naprawdę mnie urzekła. Zachęcam Was do sięgnięcia po nią, z pewnością Was zaskoczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Kinga Konarska

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Nie udawaj, że chodzi o coś więcej” Autor: Kinga Konarska Wydawnictwo: Muza, Rozdział miłość Opi...