wtorek, 25 lipca 2023

Opinia 4/2023 "Topiąc stal" Agnieszka Siepielska

 

Opinia 4/2023

Tytuł: "Topiąc stal"

Autor: Agnieszka Siepielska

Seria Tytani

Wydawnictwo Akurat Grzeszne Książki 


Po książki Agnieszki Siepielskiej sięgam w ciemno. To bez wątpienia jedna z moich ulubionych polskich autorek więc niezmierną ucieszyła mnie wiadomość o jej najnowszej serii Tytani. „Topiąc stal” jest jej pierwszym tomem.


W ciągu jednego dnia życie Tatum wydaje się kończyć. W jednym tragicznym wydarzeniu traci siostrę, jej partnera oraz swojego chłopaka Conora. Po trzech latach od tych dramatycznych wydarzeń dziewczyna nadal nie może pogodzić się z ich śmiercią. Postanawia na własną rękę wyjaśnić co wydarzyło się tamtego dnia oraz dlaczego jej brat nie robi nic w kierunku znalezienia sprawcóxw. Jej działania rozpoczyna lawinę wydarzeń, które już na zawsze zmienią jej życie i sprowadzą na jej drogę tajemniczego Lincolna. 


Uwielbiam pozostałe serie autorki, jednak tutaj mam nieco mieszane uczucia. Może z powodu tego, że akcja pędzi jak szalona i czytając tę pozycję miałam poczucie, że wszystko dzieje się aż za szybko, bez skupienia się na poszczególnych elementach. Odniosłam wrażenie małego chaosu i do końca nie mogłam skupić się na moich własnych uczuciach względem bohaterów. 

Całość jest krótka, liczy sobie niespełna 170 stron, więc jest to książka na jeden wieczór. Czyta się ją w mgnieniu oka, co nie powinno dziwić, jeśli zna się już inne książki spod pióra autorki.

Z pewnością nie brakuje tu zwrotów akcji oraz napięcia. Emocje również towarzyszyły mi w trakcie lektury, przede wszystkim ciekawość, o co w tym wszystkim chodzi. Podgrzanie atmosfery za sprawą relacji głównych bohaterów również zostało zaserwowane więc dostałam to co lubię w książkach autorki najbardziej. Fabuła bardzo mi się podobała i pomysł na tę serię niezwykle przypadł mi do gustu więc jestem ogromnie zaintrygowana dalszymi tomami. Po cichu liczę, że będą bardziej rozwinięte a relacje między postaciami szerzej wyeksponowane. Z pewnością po nie sięgnę, gdyż seria zapowiada się naprawdę emocjonująco i mimo małych obiekcji "Topiąc stal" przypadło mi do gustu. 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...