piątek, 16 czerwca 2023

Recenzja "Oskarżona" Lena. M. Bielska

 

Recenzja 

Tytuł: "Oskarżona"

Autor: Lena. M. Bielska

Wydawnictwo NieZwykłe 

Jeden wakacyjny wyjazd z bratem bliźniakiem i jego kolegą zmienia całe życie Majki. Kobieta zostaje oskarżona i skazana za morderstwo. Mimo niewinności i prób obrony, dowody wskazują jednoznacznie na jej winę. Po ośmiu latach wychodzi na wolność i pragnie jedynie odciąć się od przeszłości i spróbować zacząć od zera. Mała wieś w okolicach Gliwic wydaje się idealnym miejscem na nowy start, gdyby nie fakt, że mieszka w niej były klawisz z więzienia, w którym przebywała kobieta. Gdy w okolicy dochodzi do kolejnego morderstwa, pierwsze podejrzenia padają na Majkę. Czy ktoś próbuje jej ponownie zaszkodzić? Jakie tajemnice skrywa przeszłość?

Ależ to była gorąca i pełna napięcia historia!  

Postać Majki, kobiety zniszczonej przez organy sprawiedliwości, które skazały ją na życie z piętnem morderczyni polubiłam od razu. Mimo strachu, przeszłości, która ją naznaczyła, chce tylko zwyczajnie żyć. Nie jest to łatwe, gdy każde spojrzenie wydaje się oceniające i oskarżające. Wytykanie palcami, ludzie, którzy się od niej odwrócili skazując ją na samotność i odcięcie to jej codzienność.

Jeden mężczyzna wydaje się jej przychylny. Czy coś kryje się za jego zachowaniem? Czy ktokolwiek w ogóle może uwierzyć kobiecie w jej niewinność? W to, że znalazła się w nieodpowiednim miejscu i czasie? Darek… oj ten Pan zawrócił mi w głowie a jego otwartość budziła aż cieplejsze uczucia.

Relacja głównych bohaterów jest pełna namiętności. Spora ilość gorących scen z pewnością przypadnie do gustu fanom erotyków. Są świetnie wprowadzone w fabułę i spowodują podgrzanie temperatury w niejednym kobiecym ciele. Obawy o przyszłość i teraźniejszość oraz przeszłość, której nie można zostawić za sobą, bo ciągnie się ona za bohaterką niczym cień towarzyszyły mi w trakcie lektury. Ale to dojrzała kreacja głównych bohaterów podobała mi się najbardziej. Ich racjonalizm, rozmowy, wyjaśnianie nieporozumień, w zestawieniu z całością wyszło idealnie.

To rewelacyjne połączenie kryminału z erotykiem, który zaskoczył mnie zakończeniem. Nie spodziewałam się takiego finału tej historii. Gorąco polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka