poniedziałek, 12 czerwca 2023

Recenzja "Kolekcjoner" M. Mackenzie

 


Recenzja 

Tytuł: "Kolekcjoner"

Autor: M. Mackenzie 

Współpraca Wydawnictwo Niezwykłe

Premiera 17 maja 

Moje gusta są zróżnicowane, zdarza mi się sięgnąć, Po lekkie pozycje, ale nie unikam mocniejszych lektur. Właśnie na te drugie emocje liczyłam sięgając po „Kolekcjonera”.  

Charlle Clark straciła swoją bratnią duszę, przyjaciółkę Sofie. Przypadkowo odkrywa notatki kobiety, które prowadzą ją do niewielkiego miasteczka w Teksasie, Devine. Charlle zrobi wszystko, aby dowiedzieć się, co stało się jej przyjaciółce, tylko czy może komukolwiek zaufać i powierzyć tajemnice związane z śledztwem, które prowadzi? Nie spodziewa się również, że na miejscu zastanie dwóch mężczyzn, którzy nie będą kryć zainteresowania jej osobą a w maleńkiej mieścinie kryje się pogrążony w obłędzie morderca, który za wszelką cenę chce mieć Charlle tylko dla siebie…

To moje pierwsze spotkanie z twórczością autorki. Z czystym sercem mogę powiedzieć, że z pewnością nie ostatnie. Kolekcjoner mnie uwodził, dostarczał dreszczyku emocji, przyspieszał tętno by po chwili podnieść poziom napięcia na wyżyny. Świetnie poprowadzona fabuła, w której tajemnice przeplatają się z mrocznymi, pełnymi bólu i krwi zbrodniami. Całość okraszona przyciąganiem i namiętnością, z którą walczą bohaterowie i gorącymi scenami, które wywołają rumieniec na niejednym licu. Mroczny klimat, pełen tajemnic unosi się w trakcie lektury co niezwykle mi się podobało a momenty, gdy wkradałam się w umysł mordercy były zarówno przerażające jak i fascynujące. Kreacja bohaterów była świetna, zwłaszcza, gdy zagłębimy się w ich historie, którą poznajemy w trakcie czytania kolejnych rozdziałów. Do samego końca mogłam się domyślać kto stoi za morderstwami, bo autorka tak manewrowała, aby wyprowadzić czytelnika w pole to przybliżyć go do tej tajemniczej postaci. Miałam oczywiście swoje przypuszczenia co do tożsamości tego psychopaty, czy się sprawdziły? Nawet tego Wam nie zdradzę, abyście mogli czerpać większą przyjemność z lektury. Pióro autorki bardzo przypadło mi do gustu. Książkę czytało mi się w zawrotnym tempie i nawet na chwilę nie chciałam odłożyć jej na półkę, aby przekonać się co jeszcze się wydarzy. Jeśli lubicie połączenie thrillera z erotyką i romansem – to z pewnością jest pozycja dla Was.

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka