sobota, 25 lutego 2023

Recenzja 31/2023

 

Recenzja 30/2023

Tytuł: "Życie boskie po Nitroxie"

Autor: Paweł Poniatowski

Wydawnictwo Agrafka

„Życie Boskie po Nitroxie” wpadło w moje ręce zupełnie przypadkowo, za sprawą współpracy z wydawnictwem Agrafka. Kompletnie nie spodziewałam się otrzymania akurat tej pozycji. W tym przypadku autor położył duży nacisk na samorozwój i samoświadomość, tematy, które akurat lubię więc liczyłam, że dowiem się czegoś nowego.

Książkę czytało mi się szybko, autor pisze w taki sposób jakby opowiadał historię czytelnikowi, więc czytanie jej wygląda trochę jak rozmowa – jednostronna lecz stawiająca pytania i zmuszająca odbiorcę do refleksji i zastanowienia nad swoim życiem i postępowaniem. Niestety, kierowana jest do płci męskiej więc wpadła w ręce nie do końca odpowiedniego czytelnika ;)

W swojej książce autor przytacza wiedzę z innych pozycji, które wniosły wiele do jego życia i wywarły na nie wpływ, jak np. „Potęga podświadomości” autorstwa Josepha Murphyego. Na przykładzie własnych doświadczeń i postępowania podpowiada jak ją wykorzystać i wdrożyć we własne życie, jak żyć lepiej, spełniać się i odnaleźć siebie. Podkreśla wielokrotnie jak ważna jest praca nad sobą, wyznaczanie sobie celów i dążenie do nich. Dużą wagę kładzie na przywództwo, bycie dobrym liderem. Sporo przykładów z codzienności sprawia, że informacje w niej zawarte mogą być dla odbiorcy bardziej przyswajalne i łatwiejsze do zastosowania we własnym życiu. Jeśli jeszcze nie sięgaliście po taką tematykę, szkolenia, których jest sporo to ta pozycja może być ciekawym początkiem do jej zgłębienia. Większość wskazówek znałam już wcześniej więc w zasadzie nie wniosła w moje życie niczego nowego, ale czytanie o tym, jak ktoś potrafi zmienić swoje życie było ciekawym doświadczeniem. To pozycja dla mężczyzn więc jako kobiecie ciężko mi się odnieść do wielu aspektów i ocenić ją w jakikolwiek sposób.

Dziękuję wydawnictwu za egzemplarz do recenzji.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...