środa, 1 lutego 2023

Recenzja 17/2023 "Jej szef" Katarzyna Rzepecka

 

Recenzja 17/2023
Tytuł "Jej szef" 
Autor: Katarzyna Rzepecka
Wydawnictwo Akurat Grzeszne Książki
Górska seria 
Premiera 1 lutego

„Jej szef” był jedną z długo wyczekiwanych przeze mnie premier. Losy trzeciego z braci Burzyńskich intrygowały mnie już po lekturze „Jej byłego męża” więc z utęsknieniem wyczekiwałam swojego egzemplarza kolejnego tomu górskiej serii.

Igor Burzyński po latach nieobecności wraca do rodzinnej miejscowości, w której jako młody chłopak pozostawił swoją pierwszą miłość. Wraz z nim, do nowo otwartego biura, ma przyjechać Majka Zamojska, kochanka mężczyzny, która skrycie darzy go silniejszym uczuciem. Jednak po dotarciu na miejsce okazuje się, że ten kończy ich relację. Pragnie odzyskać dawno utraconą ukochaną i zawalczyć o ich uczucie. Odrzucona, zraniona kobieta, musi odnaleźć się w nowej sytuacji i pogodzić z decyzją mężczyzny. Zbieg okoliczności sprawia, że wraz nimi pracować ma Janka, ukochana Igora. Czy taki trójkąt ma rację bytu? Czy Majka spróbuje zawalczyć o ich relację?

Trójkąt, który zaserwowała nam autorka w postaci głównego bohatera, jego pierwszej miłości oraz dotychczasowej kochanki wzbudził moją ekscytację i w napięciu śledziłam losy postaci. Sięgając po tę książkę nie do końca wiedziałam na kim skupi się uwaga Igora. Burzyńscy jak kochają to na zabój, byłam więc ciekawa komu mężczyzna odda swoje serce. W ten gorący romans autorka zgrabnie wplotła ważną kwestię. Mianowicie to, że często sami nie potrafimy jasno ocenić naszych uczuć. To co dawniej było dla nas dobre po jakimś czasie może okazać się, już takim nie być.  Autorka świetnie ujęła zagubienie Igora, który wraca do Ceglastej, aby odzyskać dawno utraconą miłość. Mężczyzna miota się w swoich uczuciach. Stopniowo zaczyna je rozpoznawać i nie patrzeć przez pryzmat swojego pierwszego zakochania. Łatwo jest zranić, odrzucić, ciężko natomiast odbudować do siebie zaufanie po tym co się komuś zrobiło. Najszybciej doceniamy czyjąś wartość, gdy tego kogoś stracimy. Z tym przyjdzie się zmierzyć głównemu bohaterowi. Czy uda mu się odbudować mosty, które za sobą spalił? Czy będzie w stanie zawalczyć o swoje szczęście?

Majkę polubiłam od pierwszej strony. To piękna, pewna siebie kobieta. Świadoma swoich atutów, własnej wartości oraz bystra i inteligentna. Jednak, gdy ktoś z nią zadrze nie będzie miał łatwo. Dziewczyna nie da sobą pomiatać i da popalić każdemu, kto nadepnie jej na odcisk.  

Do rewelacyjnie zaplanowanej fabuły, genialnie wykreowanych bohaterów, których nie da się nie lubić, dochodzą gorące sceny, które podgrzeją atmosferę tak bardzo, że nawet mroźna tatrzańska aura, w której rozgrywa się akcja, nie jest w stanie jej obniżyć. Niemała dawka humoru, pazur głównej bohaterki, pewność siebie Igora i zwroty akcji sprawiają, że tę książkę czyta się w mgnieniu oka. Niezwykle polubiłam pióro autorki. „Jej szef” już należy do moich ulubionych książek, zresztą tuż obok pozostałych braci. Zachęcam Was gorąco do sięgnięcia po tę pozycję – z pewnością przypadnie Wam do gustu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Julia Maj

  Zapowiedź Recenzencka Tytuł: „Gdyby dzisiaj było wczoraj” Autor: Julia Maj Wydawnictwo: trzy kolory Seria: trzy kolory...