środa, 25 stycznia 2023

Recenzja Patronacka "Piątek trzynastego" Monika Liga

 

Recenzja Patronacka 

Tytuł: "Piątek trzynastego"

Autor: Monika Liga

Seria #niegrzecznenowele

Wierzycie w przesądy? Ja teoretycznie nie, jednak czasami, gdzieś z tyłu głowy tkwią myśli, przekonania, które mogę spokojnie włożyć na półkę ze zbiorem "zabobony". Mam tak w przypadku, gdy muszę wrócić się po coś do domu, na przykład rano, gdy czegoś zapomnę. Wtedy staram się usiąść na krześle i policzyć do 10. Kolejnym takim przykładem jest piątek przypadający trzynastego, niby zwyczajny dzień, a ma coś złowróżbnego. Jak już jesteśmy przy tym feralnym dniu, „Piątek 13" jest właśnie tytułem kolejnej niegrzecznej noweli autorstwa Moniki Ligi, której krótką recenzję właśnie Wam przygotowałam.

Dla Janka, ten dzień nie mógł być gorszy. Wszystko co mogłoby się posypać, dzisiaj się teatralnie „spierniczyło”. Czy to za sprawą przypadku? Czy feralny, tytułowy „Piątek Trzynastego” zaprezentował swoją pełnię mocy? Jedno jest pewne. Tego dnia, mężczyzna z pewnością nie zapomni do końca życia.

Krótkie opowiadanie z serii #niegrzecznenowele będzie idealnym urozmaiceniem, nudnego dnia. Nowelkę czyta się niezwykle szybko. Akcja pędzi i rozwija się w zawrotnym tempie, serwując nam uśmiech na twarzy. Uwielbiam styl autorki i jej manewrowaniem gatunkiem. W tym przypadku połączyła komedię z niezwykle przyjemnym wątkiem erotycznym. Dzięki temu lekturę pochłaniamy na raz, aż miałam niedosyt, że już się skończyła. Idealnie nada się na szybką przerwę od codzienności, która z pewnością poprawi Wam humor. Jeśli jesteście fanami krótkich, lecz treściwych historii, koniecznie sięgnijcie po tę serię.

Pozycja dostępna za darmo w wersji e-book po zapisaniu się na #ligaletter oraz na platformach empikgo.pl oraz legimi.

 

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka