środa, 18 stycznia 2023

Recenzja 9/2022 "Contadina. W sieci kłamstw" Weronika Tomala


Recenzja 9/2022
Tytuł: "Contadina. W sieci kłamstw"
Autor: Weronika Tomala
Wydawnictwo Love Book Pascal 
Seria Niebezpieczna Miłość

Premiera 11 stycznia

Sofia po śmierci matki wyjeżdża z ojcem do turystycznej, nadmorskiej miejscowości. Niestety nastoletnia dziewczyna staje się obiektem drwin, ze względu na swoje pochodzenie, nie znajdując przyjaciół czy choćby nowych znajomych. Niepodziewanie, gdy oprawcy wrednie dokuczają „nowej” , w jej obronie staje Fabio, jeden z miejscowych bogatych uczniów. Tak niepozornie rozpoczyna się ich wieloletnia przyjaźń. Z czasem, przeradza się ona w pierwszą miłość. Niestety niepodziewanie Fabio wraz z całą swoją rodziną wyjeżdża bez słowa pożegnania, nie zostawiając po sobie śladu. Serce Sofii długi nie mogło pogodzić się ze tratą ukochanego. Musiała jednak ruszyć do przodu, zostawiając za sobą ból. Teraz jest żoną, wkrótce zostanie matką. Niespodziewanie właśnie wtedy po latach do Vieste wraca Fabio. Nie jest tym samym chłopcem, którym był dawniej. Teraz to mężczyzna, którego widok budzi szybsze bicie serca i wspomnienia, które nigdy nie umarły. Po mieście zaczynają krążyć plotki, mówiące o niechlubnym, mafijnym pochodzeniu jego rodziny. Czy może być w nich ziarnko prawy? Czy nastoletnia fascynacja wygasła po tylu latach?

Ta pozycja jest przepełniona emocjami, którymi autorka żongluje niczym mistrz. Ból, radość, wzruszenie, poczucie niesprawiedliwości, to tylko kilka, które we mnie wywołała. Brutalny mafijny świat jest tłem dla akcji, która skupia się na bohaterach. Jednak zapewnia dozę niepewności i podkręca napięcie. Wszystko jest wyważone i współgra z całością, zapewniając czytelnikowi cały wachlarz uczuć. Bohaterowie są ciekawie wykreowani. Fabio jest głową rodziny. Nie waha się podjąć żadnej decyzji, którą uzna za słuszną. Sofia, to urocza kobieta, której życie nie rozpieszczało. Jej małżeństwu daleko do ideału, jednak jest wytrwała i silna, pragnie uchronić swoich bliskich przed cierpieniem i zapewnić pełną rodzinę swojemu dziecku, które wkrótce przyjdzie na świat. Bywa naiwna, jednak wpasowuje się to idealnie w jej charakter i postępowanie.

Miałam już przyjemność poznać pióro autorki. Bardzo przypadło mi do gustu a jej książka „Cały jestem Twój” zapadła mi w pamięci. Podobnie jest w przypadku „Contadiny. W sieci kłamstw”. Książkę czytało mi się niezwykle przyjemnie i szybko. Pochłonęłam ją w jedno popołudnie bo nie byłam w stanie odłożyć jej na miejsce zanim nie przekonałam się jak potoczą się losy bohaterów. To był niezwykle miło spędzony czas. Polecam. 


Współpraca reklamowa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka