piątek, 6 stycznia 2023

Recenzja /2023 "Szept mroku" Joanna Świątkowska

 

Recenzja 4/2023
Tytuł: "Szept mroku"
Autor Joanna Świątkowska
Wydawnictwo Novae Res
Współpraca Nakanapie.pl

Po „Szept Mroku” sięgnęłam dzięki uprzejmości serwisu nakanapie.pl Byłam niezmiernie ciekawa tej pozycji. Jako fanka romansów i erotyków skusiłam się by zobaczyć jakie wrażenia zafunduje mi autorka.

Faith w niecodzienny, choć spektakularny sposób zrywa zaręczyny, a dokładnie ucieka sprzed ołtarza. Kobieta, nie ma zamiaru utknąć na prowincjach Nowego Jorku i grać rolę szczęśliwej żony i gospodyni, a tego właśnie pragnie od niej obecny narzeczony. Ambitna i inteligenta chce się rozwijać, robić karierę, żyć samodzielnie i w samym centrum miasta. Udaje jej się zrobić pierwszy krok w tym kierunku, gdy otrzymuje pracę analityka finansowego w Grey by Daven. Praca w wymarzonej firmie otwiera przed nią możliwości oraz drzwi do nowej przyszłości. Gdy na drodze kobiety staje sam prezes, nic już nie będzie takie samo. Potajemna relacja otwiera przed nią wrota do namiętności. Jednak życie zaczynają komplikować niebezpieczne wydarzenia. Ktoś bardzo chce skrzywdzić Faith. Czy to wrogowie potentata, którym jest jej szef? Czy może mroczna przeszłość kobiety upomniała się o nią? Jakie sekrety skrywa tajemniczy Grayson?

Jestem niezwykle zaskoczona tą pozycją. Autorka ma niezwykle przyjemny styl, dzięki czemu „Szept mroku” czytało mi się bardzo przyjemnie i szybko, mimo dość pokaźnych rozmiarów. Zgrabnie przeplata ze sobą sceny pełne erotyzmu, z wątkiem sensacyjnym i zaskakującymi zwrotami akcji. Dzięki czemu nie nudziłam się ani minuty. Finał i wyjaśnienie przeszłości głównej bohaterki zaskoczyły mnie niezmiernie jest to niewątpliwie plus całej historii.

Kreacja głównych bohaterów jest świetna. Zwłaszcza postać głównej bohaterki, która jest pewna siebie i nie pozwala się stłamsić nikomu. Potrafi walczyć o swoje i nie zamierza się ugiąć przed przeciwnościami. Jej relacja z Greysonem rozwijała się stopniowo, początkowo sekretna znajomość z każdym dniem przeradza się w silniejsze uczucie. Jest pełna namiętności i wzajemnego przyciągania a sceny zbliżeń między bohaterami są gorące i przyprawiają czytelnika o rumieniec. Sam mężczyzna jest pełen tajemnic i podobało mi się, że do końca był sobą. Nie został ckliwie przerysowany, jest silny i potrafi być całkowicie bezwzględny, zwłaszcza, gdy w grę wchodzą bliskie mu osoby.

Wątek mafijny pokazany mamy tu na dwojaki sposób. Czysto biznesowy oraz ten mroczny pełen brutalności krwi.  Dzięki temu fabuła zaskakiwała i wprowadzała napięcie. Największym plusem tej historii jest dawkowanie czytelnikowi wrażeń. Stopniowo odkrywamy tajemnice i sekrety bohaterów. Początkowo odczuwamy wiele niedomowień i niejasności, ale z każdą czytaną stroną autorka rozjaśnia nam całą sytuację. Z pewnością jeszcze wrócę do tej pozycji i polecam ją fankom romansów pełnych tajemnic.

 

Książka została otrzymana z Klubu Recenzenta serwisu nakanapie.pl.

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka