środa, 31 sierpnia 2022

Recenzja Booktour 88/2022 "Oddychaj" Nika Kardasz

Recenzja Booktour 88/2022


Tytuł: "Oddychaj"

Autorka: Nika Kardasz

Wydawnictwo Feniks 

Po „Oddychaj” sięgnęłam dzięki booktour organizowanym przez Evie_czyta_uk. Początkowo byłam przerażona objętością tej pozycji. Zanim książka trafiła w moje ręce, sprawdziłam wersję e-book - 757 stron. Moja reakcją było jedno słowo - WOW. Na myśl nasuwało się pytanie, co można zawrzeć w tak obszernej pozycji?

Leila to młoda dziewczyna. Po śmierci brata, o którą się obwinia, zamyka się na świat zewnętrzny. Jednak przychodzi moment, gdy postanawia, że chce znów zacząć żyć. U boku przyjaciółki, psychologa stawia małe kroki ku normalności, aby móc ponownie cieszyć się życiem. Niespodziewana prośba Emmy, aby zastąpić ją w dodatkowej pracy, jest krokiem milowym dla dziewczyny. Niespodziewany pocałunek rozpala dawno uśpioną iskrę i jest początkiem nowej znajomości, która całkowicie wybudza Leilę z letargu w jakim trwała. Kim jest Nate i jak potoczy się ich znajomość?

Spodziewałam się nieco ckliwej historii, jednak autorka pozytywnie mnie zaskoczyła, nie tylko masą emocji, ale również ciekawa fabułą, zwrotami akcji, ale przede wszystkim kreacją bohaterów, którzy skradli moje serce. Czytając tę powieść miałam wrażenie, że przeżywam, tę historię razem z nimi, wszystko za sprawą niezwykle przyjemnego pióra autorki, która potrafi nie tylko wkręcić czytelnika na tyle, że nie ma ochoty odłożyć książki, ale również dlatego, że umiejętnie oddaje ich uczucia, które dzielimy razem z nimi. Leila i Nate, poznają się stopniowo, ale przede wszystkim oboje odnajdują siebie samych na nowo. Odzyskują swoje ja, które dawno temu zostawili za sobą.  Ta pozycja zapewnia rollercoaster wrażeń. Jednak wszystko jest dokładnie ze sobą powiązane.

Autorka cudownie przedstawiła przyjaźń jaka łączy Leilę i Emmę. Nie zabraknie tu gorących scen, które przyprawią o rumieniec. Jednak to relacja głównych bohaterów intryguje czytelnika. Z każdą czytaną stroną jesteśmy ciekawi jak potoczą się ich losy. W czasie lektury poczujemy radość, jak i uronimy łzy. Zakończenie zaskakuje, podkręca i tak już gorącą atmosferę.

To wzruszająca, poruszająca powieść o zagubieniu po stracie, o tym jak trudno jest odbudować swoje życie, gdy wraz ze śmiercią bliskiej nam osoby tracimy również część siebie. Bardzo dziękuję za możliwość przeczytania i recenzowania tej pozycji. Nie tylko mogę, ale i muszę Wam ją polecić. Ta pozycja zabierze Was w podróż przez ocean emocji.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka