poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Zapowiedź Recenzencka „W ramionach mafii" Monika Nerc

Dzień dobry Książkoholicy ☺️

Zapraszam na 
Zapowiedź Recenzecką

Tytuł: „W ramionach mafii"
Autor: Monika Nerc
Wydawnictwo: Muza, Grzeszne Książki

Znacie już książki Moniki? Ja uwielbiam, seria „Dziedzic Podziemia" poprostu wymiata. Tym razem, głównym bohaterem będzie Vincenzo. Kto czytał Diabełka ten wie o kogo chodzi a kto nie czytał niech szybciutko nadrabia ☺️ 

Podsyłam opis od Wydawcy

Mojra za dnia pracuje w magicznym sklepie „Kruk i różdżka”, a pod osłoną nocy tworzy graffiti na murach warszawskich budynków. Podczas jednej z nocnych eskapad wpada na policję. Aby umknąć stróżom prawa, włamuje się do pobliskiego mieszkania. Tak trafia na imprezę gangu motocyklowego Piekielne Wilki, na której poznaje jego… Vincenzo Gambino zwanego Złotoustym, który wraz z bratem włada przestępczą Warszawą. Przypomina greckiego boga, któremu nie oprze się żadna kobieta. Jego specjalnością są grzeszne rozrywki, a królestwem - klub ze striptziem.

Podczas imprezy, na której poznaje się tych dwoje, Mojra przegrywa ze Złotoustym w pokera, tracąc tym samym swój ukochany motocykl. Kobieta jeszcze nie wie, że niebawem straci o wiele więcej, bo również duszę, ciało i serce…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

Zapowiedź Recenzencka "Skradziona tożsamość" Monika Magoska - Suchar

  Zapowiedź Recenzencka  Tytuł: "Skradziona tożsamość" Autor: Monika Magoska - Suchar Seria: Spadkobierca Wydawnictwo ...