wtorek, 11 stycznia 2022

Opinia 01/2022 „Salvatore” Natasha Knight

Opinia 01/2022

Tytuł: „Salvatore”

Autor: Natasha Knight

Seria: Benedetti Brothers (tom 1)

Wydawnictwo Papierówka

Seria Natashy Knight już jakiś czas znajdowała się na liście mojego stosu hańby. Wraz z początkiem roku postanowiłam nadrobić w końcu zaległości. Jakie mam wrażenia po lekturze?

Lucia, księżniczka DeMarco. została podana Salvatore na srebrnej tacy. Była warunkiem układu, który miał zapewnić bezpieczeństwo jej rodziny a ją przywiązać do Benedettich. Miała być narzędziem zniszczenia w rękach nowych właścicieli, którzy mieli decydować o jej losie. Gdy po latach nauki wraca w rodzinne strony, od razu ląduje pod opieką Salvatore, poprzysięga zemstę za krzywdy wyrządzone swojej rodzinie. Początkowa nienawiść przeradza się w namiętność i pasję. Czy za powłoką niebezpiecznego mafiosa może skrywać się mężczyzna, który uratuje za równo ją, jak i siebie samego?

Książka jest napisana w klimacie jakim lubię. Mamy tu zarówno wątek mafijny, który jest tłem i miejscem akcji dla całej fabuły oraz wątek hate-love, który aż kipi pożądaniem. Bohaterowie drugoplanowi i historia, którą skrywają dodaje całej fabule tajemnicy, która intryguje nas z każdą czytaną stroną. Główni bohaterowie, to postacie pełne sprzeczności, wychowane w rodzinach mafijnych przez co charakteryzują siłą i niezłomnością. Jednak pod warstwą ochronną skrywają głębię i namiętność zwłaszcza, tą która ich połączyła. Zarówno Lucia jak i Salvatore mają swoje sekrety, życie nie napisało im radosnej historii więc tym bardziej książkę czyta się z prędkością światła. 

Sceny erotyczne są napisane ze smakiem i pobudzają wyobraźnię. Lekki język jest dodatkowym atutem. Autorce udało się w ciekawy sposób poprowadzić relacje bohaterów. Jedyne czego mi brakowało to bardziej drapieżnej strony u głównego bohatera, doprawionej nutką brutalności jak przystało na świat mafii – ale w tej części trochę nadrabiał Dominic te cechy.

Mimo wszystko, , żałuję, że tak długo zwlekałam z przeczytaniem tej książki. To pełna emocji opowieść o uczuciu, które nie powinno się zrodzić w świecie jakim przyszło żyć bohaterom a gorące sceny podkręcają wysoką już temperaturę. Jestem ciekawa kolejnych części więc z pewnością w najbliższym czasie postaram się nadrobić pozostałe pozycje tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz do mnie :)

zapowiedź Patronacka